Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben een 28 jarige man en reeds de helft van mijn leven verslaafd aan cannabis. Ik ga nu niet alle bevindingen daarover typen die de meesten reeds kennen maar eerder komen tot de kern van de zaak.r Ik ben al meer dan 1 jaar dwangmatig aan het blowen (1 a 2g/dag), ik zeg ELKE avond dat dit de laatste was en toch ga ik de volgende dag weer blowen, ik versnipper en gooi elke avond mijn tabak en blaadjes weg (maak deze onbruikbaar door water) en ga met die gedachte slapen. Wie herkent dit bij zichzelf of een naaste? Ik voel me zooo zwak en leeg gevochten. Extra informatie: *Ik neem dagelijks lichte dosis valium (tussen 2,5mg en 10mg) *Ik neem dagelijks serlain (50mg) *Ik probeer altijd een roes op te zoeken, bijv. bij zware verkoudheid en/of keelpijn vervang ik cannabis door alcohol. *Ik ben vrij asociaal in mijn privé, niettegenstaande ik werk in een sociale sector en dus dagelijks een POKERFACE opzet en waardoor niemand ook maar iets kan merken. *Ik werk heel veel (mss teveel?) *Vroeger was ik verslaafd aan uitgaan (cocaine en alcohol) ik ben altijd de 'gek' geweest, ik dreef mezelf tot het destructieve in het uitgaan. *Ik woon ondertussen al 4 jaar niet meer in mijn vroegere omgeving, daarbij is het uitgaan helemaal weggevallen, het blowen des te meer. Zo zijn er nog wel puntjes... Ik heb hier een deugddoende ervaring bij om dit allemaal neer te typen, hulp is hard nodig, residentiële zorg is echter niet mogelijk omwille werk. Wat mijn conclusie is bij mezelf: dat ik ZWAK geblowd ben. Nog een belangrijke punt: ik ben op dit moment 'nuchter' : (nog) geen cannabis of valium gebruikt vandaag. En wil uiteraard dit zo houden vandaag, morgen en levenslang als dit zou kunnen (grote wens). Ik kijk uit naar jullie reacties, ik weet niet goed wat ervan moet verwachten, eerste maal ik op deze manier een hulpkreet naar buiten stuur. Alvast bedankt voor jullie feedback."