#1
Hey!
Goed dat je wat steun zoekt hier, die krijg je zeker!
Heb zowat in hetzelfde schuitje gezeten.
Neem dit topic ff door:
viewtopic.php?f=41&t=50921
Alles wat ik daar getikt heb gaat ook voor jou op, met haar lijkt het goed tegaan inmiddels.
Stoppen met blowen is zo moeilijk of makkelijk als je't zelf maakt.
Heb je nog vragen na het lezen van dat topic dan hoor ik het graag.
Het leven is zoveel mooier als je niet elke dag blowt, je krijgt er energie/ondernemingsdrang/zelfvetrouwen/euforie/... voor terug.
Gewoon de eerste dagen ff door de zure appel heenbijten, dit gaat verbazend snel over wat nadien overgaat in pure positieve gevoelens.... waarmee je later denkt: Waarom heb ik dit niet eerder gedaan.
Steun,sterkte en positieve vibes aan jou!
Peace!
Goed dat je wat steun zoekt hier, die krijg je zeker!
Heb zowat in hetzelfde schuitje gezeten.
Neem dit topic ff door:
viewtopic.php?f=41&t=50921
Alles wat ik daar getikt heb gaat ook voor jou op, met haar lijkt het goed tegaan inmiddels.
Stoppen met blowen is zo moeilijk of makkelijk als je't zelf maakt.
Heb je nog vragen na het lezen van dat topic dan hoor ik het graag.
Het leven is zoveel mooier als je niet elke dag blowt, je krijgt er energie/ondernemingsdrang/zelfvetrouwen/euforie/... voor terug.
Gewoon de eerste dagen ff door de zure appel heenbijten, dit gaat verbazend snel over wat nadien overgaat in pure positieve gevoelens.... waarmee je later denkt: Waarom heb ik dit niet eerder gedaan.
Steun,sterkte en positieve vibes aan jou!
Peace!