Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kordie zei: Maar wat kost gemiddeld grammetje in de shop? Ik zou nieuw halen Klik om te vergroten... ik woon in belgië lol"
"Aloha, Ik heb een paar gram wiet, gekocht vermoed ik begin 2022, in een vacuum-gesloten doos liggen, in het donker (in een gesloten zak binnen een andere doos). Zou het nog goed zijn, en algemener, hoe lang is wiet houdbaar in vacuum dozen?"
"Neo-Shulginist zei: Aiii, da's wel een kritieke fout 😂 Klik om te vergroten... En dat allemaal door een opera... tjonge tjonge tjonge"
"FredKroket zei: Omdat je niet naar verkoopbronnen mag vragen daar. Hier ook niet. Klik om te vergroten... Geldt die regel dan ook voor louter discussiëren over vape models?"
"Ik hoop dat deze post geen regels verbreekt. ik ben momenteel in Spanje en heb hier voor het eerst gehoord van HHC, en men verkoopt hier in shops producten daarmee, inclusief vapes. Een HHC vape, als de effecten dan ook gelijkaardig zijn, klinkt wel als een prima manier om sneaky high te worden. Zou wel degelijk minder aandacht naar je brengen. Over HHC en HHC vapes vind ik allerlei tegenstrijdige info rond werking, veiligheid… wat weten jullie daar rond? De enige plek hier in Malaga waar ze zulke verkopen heeft niets onder 45 euro (beetje duur als je 0 idee hebt van wat te verwachten), beginnend met een 95% vape van de merk ACAN. Ze hebben wel test results op hun site zitten, niet gelijk andere merken. Maar toch wil ik eerst horen van mensen die zulke dingen hebben gebruikt/erover wat weten, om niet compleet in het onbekende te duiken."
"Neo-Shulginist zei: Reddit - Dive into anything www.reddit.com Klik om te vergroten... Fuck reddit man, elke keer dat ik daar post worden mijn posts verwijderd voor “asking for sourcing”"
"FredKroket zei: Staat de in de regels van de subreddit. Klik om te vergroten... Ik bedoelde hier dan"
"VunzigeBeer zei: Ik heb een acan vape gehad, geen aanrader. Heel scherp op de keel en de vloeistof lekt uit de pen. De high is daarintegen wel prettig Klik om te vergroten... heeft er iemand hier ervaring gehad met andere merken?"
"Een jaar later ben ik weer in Spanje. Weet er nog meer volk wat over HHC vapes (in het algemeen)? Ondertussen schijnen ze illegaal te zijn geworden in België."
"Dus was het al sinds 2017 verboden? Damn. Nochtans ken ik plekken in Gent die het verkopen (alhoewel begrijpbaar genoeg ze dat niet adverteren op hun sites)"