Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ben nu net paar maandjes gestopt en ook ik wil niet meer beginnen. maar zoals vele zeggen eens verslaafd altijd verslaafd, daar is me vriend ook mee eens, dat wil niet zeggen dat ik weer ga beginnen, maar dr zal maar iets kleins gebeuren,, zoals iemand overlijd, je voelt je down net wat blabla,,, dan heb je snel weer de neiging,,, maar ook dan zal ik de hulp zoeken die ik nodig heb, voel me nu een compleet ander mens en zo zien me vrienden me graag en niet een meisje wat probeerde het te verbergen en probeerde te lachen terwijl ik zo strak als een tientje stond,,, want wat ik altijd dacht is dat mensen het niet zagen en ging me voor de gek houden, heb me relatie en alle so spel gezet en dat voor een klein half jaartje verslaving...."
"misschien is dit een hele stomme vraag; 2 weken geleden ben ik na de HA gegaan voor na me neus te laten kijken heb een tijdje geleden cocaine gebruikt, toen ik hoorde dat me ouders gingen scheiden, dat is natuurlijk geen excuus, maar goed het begon met 1 x in de week tot zelfs wel 2 op een dag stom stom dat wel en zeker omdat je ook een kind hebt, sinds 3/4 maanden ben ik gestopt, maar was bang dat me neus er dus af ging vallen haha of zoiets. dus ik na de HA om t na te laten kijke. Alleen wat opgezwollen, geen gaten in t tussenschot, zeiden zelfs dat t onwaarschijnlijk was na 3/6 maanden gebruikt te hebben ( me schoon broer heeft t nog niet eens is na 17 jaar). maar dus mijn vraag is, mag je wel in achtbanen gaan en dat soort dingen, niet dat er nog iets gebeurd met de neus.. mvg monique"
"ja sommige lachen me uit zoals denk k hier de meeste zullen doen. maar ik ben gestopt en heb dus beetje last denk k van waanideeen zelfs als de HA zegt er gebeurt niks geloof ik het nog niet. Bedankt in ieder geval voor een eerlijk antwoord. dat doet me goed"
"ben gestopt he al bijna 4 maanden dat wil niks zeggen maar goed.."