Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Speedkillz zei: Ik heb ook speed gebruikt om af te vallen! En met succes, gelukkig. In een paar weken (9) tijd ben ik bijna 20 kilo afgevallen. Naast het afvallen ben ik weer gaan zwemmen en gestart met gewichten. Niet dat ik veel te dik was, maar ik zat op het randje van de BMI score. Ik voel me nu ik ben afgevallen stukken beter. Mijn buik is weg, minder bolle kop enz. Door het zwemmen en de hometrainer is mijn conditie stukken vooruit gegaan. Door het gebruik van gewichten ben ik nu in sneltreinvaart een prima buik aan het creëren! Mijn andere spiergroepen gaan ook steeds meer vooruit. Wondermiddel! Van mollig naar goed getraind en slank in slechts een paar weken! Klik om te vergroten... Hi, mag ik vragen hoe vaak en hoe veel jij gebruikte?"