Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Onlangs logeerde een vriend van mij hier- die misschien weer aan de heroine is. Het was een uur of 7 sávonds, hij was aan het koken en ik zat in de woonkamer en bereidde mezelf een waterpijp voor van het restant van de nacht daarvoor (hij gaat altijd later naar "bed" soms zelfs helemaal niet, of pas smorgens vroeg) Het was maar een heel klein beetje, maar dat vond ik niet erg- waterpijp is eigenlijk niet mijn ding, gewoon jointje vind ik fijner. Ik had net op toen het eten geserveerd werd Ik kon maar weinig binnen krijgen, was erg relaxed. Het eerste (uur denk ik) was ik nog wel "gezellig" maar had moeite me op de tv te concentreren, maakte rare opmerkingen- eigenlijk niet het gebruikelijke hoe ik normaal op weed reageer. Toen begon het beeld steeds waziger te worden. Ogen sluiten hielp niet erg- ik werd misselijk, nog niet zo erg dat ik moest overgeven, maar helemaal niet fijn !! Kort daarop ben ik naar bed gegaan omdat ik dacht dat het echt fout ging. Bed kon ik nog net halen, ben met kleren en al erop gaan liggen en kon me vrijwel niet meer bewegen, maar ook niet slapen. Dit duurde tot een uur of 2 snachts ! daarna ben ik pas opgestaan en heb me uitgekleed. Ik heb hier nooit mee bij nagedacht, gewoon slecht gevallen dacht ik....maar door het andere topic (sexdrive voorgoed weg ?) ben ik na gaan denken. Uit jullie ervaring...zou ik weed met Heroine hebben gerookt zonder dit te weten ???? Als ik teveel blow wordt ik slaperig- da's ook de reden dat ik het al jaren doe- ik slaap heel slecht!"
"Mindcontroller zei: Je denkt dus dat die vriend je per ongeluk hero heeft gegeven? Of per ongeluk wat achter heeft gelaten in de waterpijp? Praat er eens met hem over, echte vrienden kunnen elkaar vertrouwen! Klik om te vergroten... Dit verhaal is niet zo simpel dit is even een "hulp" topic om van jullie te horen of dit H heeft kunnen zijn."
"Het was dezelfde weed die we al een week dagelijks rookten (we laten die altijd op de verwarming staan om goed te drogen)en waterpijp ben ik wel gewend, alleen prefereer ik een ouderwetse joint"
"Voedselvergiftiging kan ik eigenlijk uitsluiten, we hebben hetzelfde gegeten ....en geloof het of niet, de enige keren dat ik vers eet (en niet uit de magnetron ) is als hij hier eventjes "woont" en echt ouderwets kookt Uiteindelijk heb ik niet overgegeven, en ook geen diarree. Ook heb ik alles behalve een gevoelige maag, heb eigenlijk nooit ergens last van. Het gevoel van te moeten overgeven kan ik het best vergelijken met onlangs teveel 70%coke te hebben gesnoven. Maar daarbij was ik helder, zeker niet draaierig of kotsmisselijk zoals toen, kon ook maar moeilijk het "beeld" scherpstellen."
"Ik kan me niets speciaals aan de geur herinneren....maar vraag me uberhaupt af of ik het wel geroken zou hebben al zou ik een referentie hebben (want ik heb zover ik weet nog nooit H geroken) Het was een heftig coke-weekend (zaterdag en zondag gebruikt), en dit was de maandag erop. Mijn neus had een behoorlijke beating gehad en je kent dat wel, druipneus en verstopt"
"waterpijp stond er , die heb ik niet gebruikt, heb emmer water met colafles en aluminiumfolie gebruikt...die stond er ook. Ik vind dat altijd iets beter als een echte waterpijp, brand m'n keel niet zo erg. Water was schoon, weet ik zeker omdat die dag mijn schoorsteen geveegd is en ik hele zooitje smorgens op had geruimd voordat dat bedrijf kwam Zoals iemand in het andere topic al zei, kan ik er niet vanuit gaan dat hij de waarheid spreekt- gezien die ongeloofelijke "trip" die hij zelf had en waarbji ik hem gebaby-sit heb. Ex-H verslaafde, zijn vaste dealer is vrijdag bij mij thuis geweest (2 dagen daarvoor) ik ben niet overal bij geweest omdat hij (vanwege het adres-moeilijk vindbaar) hem in mijn auto heeft opgehaald, opgewacht bij de rotonde. Toen hij thuis kwam was de coke al in zijn bezit en de deal dus al gedaan. vrijdag: de coke gehaald, uitgegaan zaterdag: smorgens van 9uur tot 12.30uur een hele zware trip, compleet van de wereld, weet er ook niets meer van verder die dag zelfs geen alcohol, alleen blowen zondag: restantje coke 1gr ongeveer maandag: mijn mini-tripje of wat het ook was. Misschien was samen naar naaldprikken kijken op zijn lichaam maar een afleidingsmaneuvre"
"Mindcontroller zei: bezorgd zei: zaterdag: smorgens van 9uur tot 12.30uur een hele zware trip, compleet van de wereld, weet er ook niets meer van. Klik om te vergroten... Misschien heb je toen iets anders gebruikt? Wat je niet meer weet? Misschien weet je vriend het nog wel. En kan je anders niet bloed laten prikken ofzo? Kijken of je hero o.i.d. hebt binnen gekregen. Klik om te vergroten... dat was zijn trip- zie het andere topic (sexdrive voorgoed weg) maar omdat ik dat bij nader inzien ook niet vetrouw + mijn eigen reactie op een waterpijp (1e keer die dag) met wiet die ik al een week rookte + dat het de eerste was van die dag + dat ik dat al 20 jaar doe ( en nog nooit eerder heb meegemaakt !!!) zette me aan het denken....."
"loadrunner zei: bezorgd zei: omdat die dag mijn schoorsteen geveegd is Klik om te vergroten... weet je wel wat een rommel daarmee vrijkomt? dit is je probleempje, hierdoor werd je ziek.. vooral als die vaak gebruikt is, en dat fijnstof dat ongeveer 72 ur blijft hangen, dat trekt ook door de hasjpijp heen en verbrandt dan. (koolmonoxide ontstaat ook uit zeer fijne kooldeeltjes, die veelvuldig in de schoorsteen voorkomen) Klik om te vergroten... Ik dacht dat ze binnen moesten zijn idd, maar ze hebben het van buitenaf gedaan + alles nog dichtgeplakt. Ik verzeker je dat dit iig niet de oorzaak was. Misschien moet ik eraan geloven ( maar kan het eigenlijk niet ) dat ondanks mijn eigen gewicht al opgerookt te hebben aan wiet/hasj dat ik daar toch een trip van heb gehad ....maar nee, kan het eigenlijk niet geloven :P"
"Hai, sorry dat dit een lang verhaal gaat worden ! zal proberen het zo kort mogelijk te houden Ik heb een hele goede vriend (31jr) via het werk leren kennen (7mnd) deze heeft een nogal ruig verleden. 8 jaar geleden is hij verslaafd geweest aan heroine (woog nog maar 46kg- hij is 202cm en weegt nu 100kg zonder een gram vet) Hij is daarvoor opgenomen in een afkickcentrum Hij gebruikt echter nog zeer regelmatig (indien het geld aanwezig is bijna dagelijks) coke of speed en natuurlijk blowen. Ik gebruik zelf ook wel eens wat (1x per mnd of zo) xtc, speed of coke,dus ben geen complete leek op dit gebied. Hij is een erg extrovert type (en zeker met speed op) we hadden bijna een relatie gehad maar besloten hier niet aan te beginnen. Ik omdat ik er geen toekomst in zie. Hij omdat hij mij door zijn gedrag etc. nooit kwijt wil raken. Er zijn echter van beide kanten wel diepe gevoelens. Hij doet niets liever dan bij mij logeren en een soort "huisvadertje" te spelen. Hij kookt dan (en doet de afwas) we doen samen boodschappen eigenlijk wonen we als man en vrouw behalve de sex (wel knuffelen) Dit op zich vind ik al vreemd- maar hij vertelt me ook dat hij totaal geen sexdrive meer heeft. Gewoon niets meer !! De laatste tijd had hij geen geld- hij werkt wel, maar bedrijf ging failliet en heeft 3mnd niet betaald gekregen. Sindsdien geen harddrugs meer - dit had geen invloed op de sexdrive. Hij zegt dat het al jaren zo is. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen ? komt dit nog steeds door de heroine ? Zijn tanden zijn erg slecht, neusschot is zo goed als weggebrand, verder heeft hij in het verleden in het leger speciale missies gedaan en veel mensen (op commando) moeten vermoorden. Hier kwam ik achter toen hij een complete blackout had na het stappen (en 4gr. coke) en hij dit mij jankend vertelde. De volgende dag wist hij dit niet meer. Uiteindelijk heeft hij mij alles verteld- ik ben de enige die dit weet ! We hebben de volgende dag nog samen naar zijn huid gekeken om te kijken of hij toch stiekum geen heroine gespoten had tijdens het stappen- dit was niet het geval."
"Dat er een aantal schroefjes los zitten- of zelfs ontbreken, twijfel ik geen moment aan ! Het leger-verleden is heftiger dan ik hier op een openbaar forum kan plaatsen, het is je ergste nachtmerrie (Irak, Afganistan, Somalie, Serajevo en noem maar op)Ik moet zeggen dat het mij nu natuurlijk ook niet loslaat al die verhalen. Binnenkort kan ik zelf naar een psychiater Hij is ooit bij een psychiater geweest, hij wil dat niet meer- hij praat liever met mij nu ik toch alles weet (geheimhouding houdt in dat hij die psychiater ook niet alles mocht of wilde vertellen) Hij is 2x getrouwd geweest en heeft 2 kinderen, de jongste is volgens mij een jaar of 6 (weet het niet precies meer). Hij zegt ook dat zijn karakter 5 jaar geleden enorm veranderd is- 5 jaar geleden zou ik hem niet hebben gemogen zegt hij, hij was keihard en arrogant etc. etc. Wat betekend zo'n uitspraak nu weer ? karakter verander je toch niet zomaar ?"