Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi hoi, Volgend weekend heb ik een technofeestje. Nou ben ik redelijk nieuw in het gebruiken van drugs en wil ik wel echt voorzichtig doen. De eerste keer dat ik XTC gebruikte was op een soortgelijk feestje, zo'n vier maanden geleden. Ik heb toen op één kwartje de hele nacht doorgehaald. De tweede keer is krap een maand geleden op een festival, in totaal ongeveer driekwart pil. Eind november heb ik weer een festival op de planning staan waar ik XTC wil gaan gebruiken. Maar goed, niet te vaak dus want ik wil het effect niet verpesten en m'n serotoninepeil niet volledig om zeep helpen. Heeft iemand suggesties voor een alternatief? Een vriend van me gebruikt heel regelmatig (meer dan een keer per maand) Miauw, en beweert dat dat prima kan, ook als alternatief "tussendoor", maar ik hoopte daar nog andere ervaringen over te kunnen vinden. Dus, anyone?"
"ljuv zei: Niet doen. Niet ongevaarlijk, in tegendeel zelfs, zeker ook 3 maanden tussen houden. Opzich... Ergens augustus en eind november is bijna 3 maanden? Dan kun je best weer mdma, 4mmc of iets soort gelijks kiezen. 3 maanden ertussen is de vuistregel die het meest wordt aangeraden. Is het echt te kort op elkaar, kies voor een drug die niet op je serotonine receptoren werken zoals 2cb. Klik om te vergroten... Ah helder, dankjewel voor je reactie!! Het zou dan tussen die twee festivals inderdaad bijna 3 maanden zijn, dus ben ook wel van plan om dan weer mdma te gebruiken, maar nu die ene keer tussendoor dus iets anders 2cb had ik nog niet eens overwogen, thanks!"