Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste mensen, ik ben vanplan om mij binnenkort een secret jardin aan te schaffen, maar ik heb een paar vraagjes: de afzuiging moet die naar buiten lopen? gelijk bij de droogkast? en maakt het afzuigingsysteem veel lawaai ? zou dit snachts te horen zijn? greetz"
"Ik zal hierbij mijn eigen bijdrage geven: Gebruik het nu meer als een jaar dagelijk ( met soms een uitzondering wat resulteert in diepe slaap). 1: antwoord op uw vraag: -extreme sociale isolatie( dit is wat in mijn geval het ergste voorbeeld is in mijn situatie) -maag darm problemen -gebitsproblemen -uitstellingsgedrag vanwege "dag tot dag" leven ( een voorbeeld hiervan is : rekening blijven uitstellen om te betalen, tot er al een boete van meer als 50/200 euro op komt). - het emotionele aspect -periodes van ontstekingen. - de constante paranoa voor controles als ik met auto rondrij.( dus zo goed als dagelijks). - indien ik een dag niet slaap, denken dat alle geluiden die ik hoor mensen zijn die over mij praten. -droge huid ( grootste ergernis is bij het scheren en schilfers van mijn wenkbrouwen die in mijn ogen komen) -criminaliteit "in het milieu" / contact met politie en gerecht ( hierbij wil ik bedoelen, sinds mijn vaste leverancier gestorven is, ik nu terug via via(brol) koop en er ( spijtig genoeg) veel geript en agressie zit in dat wereldje. ook via mijn kant omdat ik mij niet laat bestelen), of op verhoor moeten bij de overheidsdiensten omdat die persoon dit en dat gedaan heeft. -impulsief koop gedrag -1000dingen doen op een dag en eigelijk niets bijdragend gedaan hebben op die dag . ... dit zijn zowat de eerste die in mij opkomen. De zaken waar ik geen last van heb wil ik niet meedelen omdat ik het gevoel heb , dat dit "aanzetten tot" gaat geven... Verder wil ik meedelen: houd privé en drugs gescheiden hierbij bedoel ik dat mijn omgeving los is van mijn drugsgebruik, vb:ik ga alleen maar om met mijn echte vrienden / en bouw bewust geen band op met " de drugsgebruikende" vrienden."
"deze topic wat verder gelezen. Bij continue gebruik ligt het vooral op schade beperking . Zo neem ik extra vitaminen en mineralen en kijk ik ook naar mijn voeding ( wat ik de dagen ervoor gegeten heb, met name de geschiedenis van mijn koolhydraten inname, mineralen en fastfood). Om te slapen is een vast ritueel noodzakelijk de uren voor dat je gaat slapen ( voor mij toch). het gebruik van in mijn tienerjaren ( tijdens het uitgaan, en afkicken gedurende de week om in het weekend opnieuw te gebruiken) had meer roof op mijn lichaam ( slapen lukte niet ;wat psychoses gaf,vermagering , uitputting) dan mijn huidige situatie/gewenning aan een product ( hongergevoel is er in verhouding met mijn activiteit, net zoals de behoefte hebben aan slaap ) het dagelijks nemen van parameters ( bloeddruk , saturatie, temperatuur)om te kijken of er iets veranderd moet worden aan mijn levensstijl."
"Wollukker zei: Zonder te oordelen, maar dit lijkt me vrij duidelijk toch? Klik om te vergroten... Hierbij bedoel ik (de levensstijl op speed) Waar deze topic over gaat. ( ik raad iedereen drugs af want het is een neerwaartse spiraal met 3 eindbestemmingen; van instelling tot instelling, gevangenis of de dood)] Veranderende onderdruk is meestal indicatie Bloedonderzoek geeft meer duidelijkheid hierover. Moet ik meer zonlicht hebben? Beweeg ik genoeg. ( omdat ik nu iedere dag thuis ben) beweeg ik niet te veel? Neem ik genoeg rust ( niet enkel fysiek maar ook mentaal) Blijf ik doormalen over simpele dingen? Terugkijken over mijn dagen van hoe ( verbouwingswerken) intensief mijn dagen waren, was mijn voeding aangepast hiervoor. Heb ik last van spierkrampen, vocht, electrolyten balans......"
"beste mensen, ik heb een account aangemaakt om dat ik met een vraag zit gisteren heb ik via een onbekende man 2 microdots gekocht ik heb totaal geen ervaring mee lsd dus ik weet niet of deze echt zijn of niet. het zijn (heel) kleine zwarte bolletjes, gisteren wou ik het voor de eerste keer proberen, maar ik wou de helft doen omdat ik nog geen lsd ervaring heb. ik sneed ze in 2(of in 4 liever omdat het een harde korrel was) en de binnenkant had een soort doorzichtige kristal achtige look ik nam de helft voelde niets, dan 1 uur later nog de andere helft, voelde weer niets. nu is mijn vraag , ben ik in het zak gezet? of was mijn dosis gewoon te laag, en moet ik mijn volgende dot in 1 keer binnendrinken met een glas water? en btw de naam was iets van BLACK .... uit amsterdam. Vg Bert"
"www.dutchbodybuilding.com ik doe namelijk bodybuilding,en zoals je wss al weet is voeding het belangrijkste, en in mijn ogen gaan cannabis en disipline niet te samen. bij mij lukt het niet om,om de 2-3 uur deftige maaltijden te eten indien ik geblowd heb, meestal omdat ik koekjes en andere zooi er tussendoor eet. ikzelf rook nu maar 1 tje per dag , en dat is na mij laatste maaltijd voor ik ga slapen. en cannabis heeft idd invloed op de testosteron spiegel( thc wordt gezien als oestrogeen, het vrouwelijk hormoon).Maar dat is te verwaarlozen volgens mij."
"Beste, Ik heb sterk vervuilde speed gekocht. Deze heeft een amoniak geur en droogd veel rapper van pasta naar volledig droog dan anders. Na deze gewassen te hebben( met watervrije aceton) heb ik de aceton met de vervuiling die is meegekomen laten verdampen. Dit ziet er uit als een paar kristallen die ontploft zijn. Heb een beetje tussen mijn vingers gewreven en deze werden olie. Kan iemand mij hier meer over vertellen? En is er in Belgie geen testcentrum? En is er overigens een manier om deze nog properder te maken? Want deze heeft totaal niet de smaak/ effect wat ik gewend ben."