Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, neem reeds enkele maanden suboxone, probeer er wat mee te experimenteren, maar lukt nie echt. enige suggesties?"
"suboxone. via dokter. maar er zit zo een rottig stofje in, nalotrex. is antagonist en staat opiatenwerking in de weg. (niet aan het afkicken van hero maar van narcotische pijnstillers). heb gehoord dat er betere dingen op de markt zijn, maar ik vertrouw internetbestellen niet zo."
"terug om m'n eigen topic wat te boosten anyway, even samengevat: suboxone: onmisbruikbaar, maar geeft klein doch niet onaangenaanm roesje bij uitstel inname. er zit naloxonbe in, iets dat weining tot geen effect heeft als je sub gebruikt zoals het hoort. dus opzuigt en niet injecteert. het probleem met naloxone is dat het volgende bijwerkingen heeft: Zeer vaak: misselijkheid, gevoel van onwel zijn Vaak: sufheid, hoofdpijn, snelle hartslag, lage bloeddruk, hoge bloeddruk, overgeven, Soms: trillen, zweten, hartritmestoornissen, langzame hartslag, diarree, droge mond, snelle en diepe ademhaling (hyperventilatie), irritatie van de vaatwand (na intraveneuze toediening) Zelden: convulsies (stuipen), spanning Zeer zelden: snelle en onregelmatige hartslag, hartstilstand, vocht in de longen, allergische reacties (netelroos, ontsteking van het neusslijmvlies, ademhalingsproblemen, anafylactische shock zeer veel dus. Subutex heeft een pak minder bijwerkingen en werkt hetzelfde."
"goede avond aan u allen, Ik ben van België en wij hebben geen smartshops, de dichtste ligt in Terneuzen (voor mij) dus moet ik heel wat moeite doen om ze te bereiken. Ik weet dat ze verschillende mengsels verkopen zoals herbal xtc enz... Maar zijn de producten van de smartshop wel de moeite waard?"
"kwaliteit hero in België gevaarlijk slecht. Zeker als je intraverneus gebruikt."
"is mss wat off topic maar wat vind jij van suboxone SE?"
"Opiaatgebruiker sinds 2006. opiaatgebruik laatste maanden: nam tijd suboxone 10 dagen gestopt, drie weken tramadol. heb dernet doosje van 50 naar binnen gewerkt in 4 uur. Niks aan."
"toch ook even lijstje plaatsen, met eventueel wat commentaar. alcohol (lang leuk geweest, nu te weinig effect) weed: lang leuk geweest, maar te veel mensen op zien slecht gaan) paddo's: top xtc: weing effect (wsl rommel vast) ghb oververhit niet leuk speed: leuk als het af en toe doet coke: top dxm: leuk de eerste uren, daarna te onberkenbaar (kan soms verkeerde kant opgaan) herbal xtc: vreselijk pseudo efedrine: soms goed, weinig doen. ephedra beven, hoge hartrate, super opgefokt, not fun butaangas: een keer heel leuk MAAR (wist dit op moment van gebruik niet, wat ook dom is) ZEER GEVAARLIJK!! nooit meer! zolpidem: psychose gehad niet goed dus immovane rustig ether: kortstondig leuk lijm: vreselijk benzo's= temesta, lexotan, halcion,xanax,rivotril,ipsepam,myolastan, seresta,valium,... melatonine tryptofaan . codeine: jaren mijn favo drug! supereuforie!! nu werkt het niet meer door suboxfuckingone oxycontin soms heel leuk, soms chagrijnig worden acedicone: leuk, maar veel van nodig tramadol: even leuk, snel tolerantie valtran: niet gelukt door te snel na suboxone te gebruiken (damn!) benzo's: leuk in begin, nu soms in combinatie of na tijdje abstinentie. nu compleet afhankelijk hash: soms leuk, kan er niet meer tegen rilatine (ritalin) leuk int begin, kan zwaar slecht gaan, snelle tolerantie maanzaad: redelijk ( na lange opiaatabstinentie) suboxone: superr in den beginne, ook na tijdje ervan te blijven. heeft helaas alle lagere opiaten verkloot."
"opiaten natuurlijk. zij bootsen endorfine na."