Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik neem al 3 jaar lang zolpidem in maar ik voel dat ding niet echt zo goed meer als eerst en als ik zonder wil slapen gaat dat niet.ik zoek er andere alternatief voor eventueel een andere benzo maar deze moet wel niet te lang werken, ik wil niet vallen de volgende dag bij wijze van spreken. Iets waar ik goed van kan chillen in de zetel"
"Ik gebruik de 10mg van zolpidem. Heb nooit andere benzos of soorten uitgeprobeerd, hoe zou je eigenlijk het effect van zopiclon kunnen beschrijven tegenover zolpidem?"
"Hoeveel stuks nemen jullie ervan? Zolpidem,neem ik meestal 3 stuks per dag maar soms meer dan bedoeld omdat je van de kaart bent denk ik, Ik,voel ,het totaal niet meer zoals eerst en ik merk er ook niets meer van, het begint saai te worden.de volgende dag pas merkte ik dat ik sommige delen vergeten was, maar dat is het dan ook. zonder gaan slapen heb ik geprobeerd maar dat is onmogelijk Misschien een benzo waarvan ik kan chillen,spacen.. En tegelijkertijd de tolerantie van zolpidem verminderen? Iemand ervaringen ermee?"
"ik pak al 2,5 jaar lang elke dag 3stuks zolpidem die voelde goed aan dus geen probleem. maar nu de laatse 3 weken voel k totaal niets meer van dat spul. k heb eens geprobeerd om van 3 naar 4 stuks te gaan maar dat hielp ook niet, dus geen effect. ik pak het altijd met lege maag dus daar ligt het probleem niet neem ik aan hoe kan dat opeens en hoe kan ik dit voorkomen?"