Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor het meedenken! Aankomende keer ga ik proberen wat sneller bij Te nemen, ben benieuwd!"
"Beste mede-forummers, Even wat over mezelf: - Man - 26 Jaar - +/- 85 kg - 1,75m In maart was het dan zover, mijn eerste keer XTC. Na wat overleg met vrienden besloten om te beginnen met een halve rode superman, en na 3 kwartier kon ik eindelijk meepraten over het fantastische gevoel. Helaas merkte ik dat na 2 uur het euforische/love gevoel begon te verdwijnen, aangezien ik niet knetterhard wilde gaan toch nog even gewacht. 3 uur na het eerste halfje ( het euforische/love gevoel is nu zo goed als weg), heb ik wederom een halve rode superman genomen. Helaas is het euforische/love gevoel niet terug gekomen, ik had energie voor 10 en heb me verder prima vermaakt. Hierna nog 2 kwartjes bijgenomen, maar helaas heb ik hiervan verder niks meer gevoeld. Overigens heb ik 3 uur na het laatste kwartje wel prima kunnen slapen! Mijn 2e keer XTC was bijna 2 maanden later. Ik begon met een have domino. Het gevoel was minder extreem als de eerste keer, maar alsnog was het helemaal geweldig. Na een uur of 2,5 voelde ik hem weer afzakken, heb voor de zekerheid nog wel een uurtje gewacht. 3 uur na het innemen van het eerste halfje, heb ik een halfje bijgenomen. Helaas ook dit keer is het euforische gevoel niet terug gekomen, sterker nog ik stond alleen maar strakker, meer last van m'n kaak en energie voor 10. Hierna heb ik nog 2x een halfje bijgepakt, echter bleef het gevoel hetzelfde, goed strak en een lekkere centenbak Nu mijn vraag, ik wil graag dat dat euforische gevoel langer blijft hangen. Ik heb het idee dat ik te laat bijneem, ik neem eigenlijk pas bij als het euforische gevoel compleet weg is. Ik krijg diverse tips, waaronder een halfje nemen, en een uur later, als het eerste halfje werkt weer een halfje bijnemen. Wie heeft de gouden tip? of zal ik het hiermee moeten doen? Alvast bedankt voor het meedenken!"