Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ook altijd heel veel last van mijn tong als ik een lekker stap wknd heb gehad. Ik word er echt gek van!! Heb er nu ook last van. Ik gebruik vaak dat mondspoelmiddel bocasan van oreal ofzo. En daarmee wordt de pijn wel minder en geneest mijn tong ietsje sneller. Ook gebruik ik weleens de mondspray van GUM. Dat helpt ook tijdelijk tegen de pijn. In het wknd gebruik ik altijd GHB en speed (vloeibaar amfetamine) Maar als ik alleen GHb gebruik heb ik ook last van mijn tong. Vitamine pillen helpen niet, maar ik neem ze wel. Volgens mij komt het omdat ik in het wknd vaak niet slaap op zaterdag. Ik ben te lang wakker en dan komt volgens mij je mond niet tot rust ofzo. Vaak als ik een aantal uren geslapen heb, voelt mijn tong een stuk rustiger. Desondanks weer een waanzig super wknd gehad!!!"