Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, mijn naam is Bas en ik ben 20 jaar oud. Op mijn 12e is vastgesteld dat ik ADD heb, daarna moest ik beginnen met concerta. Na ongeveer 2 maanden zat ik al op 54 mg per dag, ik had erg veel last van slapeloosheid maar mijn concentratie op school was veel beter geworden. Maar nu gebruik ik al 8 jaar concerta en ik ben erg bang dat ik er verslaafd aan ben geworden.. als ik vergeet mijn concerta te nemen heb ik totaal geen energie en kracht meer, ook beginnen mijn ogen helemaal weg te draaien ik begin te ijlen. Vaak wordt ik ook boos om helemaal niks. Ik kan gewoon niet meer zonder concerta.. ik moet het gebruiken anders kan ik niet meer normaal functioneren ik weet echt niet wat ik moet doen... ik heb de medicijnen wel nodig voor mijn concentratie anders haal ik het gewoon niet op school. Groetjes Bas."