Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maakt het nog verschil qua gevoeligheid in speekseltesten met Hasj of Wiet?"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Dat is echt heel moeilijk om te zeggen. Hangt er natuurlijk ook maar net van af wanneer jij gerookt hebt en wanneer je bloed word afgenomen. Ook telt mee of je al 20 jaar 1-2 joints per week rookt of een aantal maanden. Het is eigenlijk onmogelijk om te zeggen, maar ik denk dat de bij 1-2 joints per week wel prima zit, behalve als je word aangehouden op het moment dat je kortgeleden hebt gerookt, maar nogmaals hier kun je totaal niet vanuit gaan. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie, probleem is alleen dat ik gewend ben aan 1-2 joints per dag momenteel, en laten we zeggen dat die ene goeie joint op maandag is, en ik wordt staande gehouden op woensdag ik dan toch zeker een probleem heb, ik rook wel al redelijk wat sinds 1,5 jaar.."
"Hebben jullie ervaring met CBD wiet zonder THC? is dit wat of is dit eigenlijk niks? met deze wiet met enkel 0.2% THC of iets dergelijks zal de speekseltest negatief uitvallen lijkt me?"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Rook je nou 1-2 joints per dag of per week? Klik om te vergroten... Nou, ik rook nu sinds 1,5 jaar bijna dagelijks, maar na dit voorval zal dat niet meer gaan. Ik sprak eigenlijk hypothetisch voor komende tijd toen ik het had over 1-2 joints per week."
"HierEnDaarEenFuifje zei: Ja dat klopt. Dat heeft dus vooral te maken met het feit dat je al 1.5 jaar dagelijks aan het blowen bent. Ik heb mijzelf wel eens laten testen met een speekseltest nadat ik een avond, voor mijn doen, echt veel had gerookt. Die test was de volgende dag om 16:00 uur en die was negatief. Ik rook misschien, als ik rook, 1 of 2 keer per maand een jointje en dat komt eigenlijk niet eens elke maand voor Die registratie die je nu hebt gaat er helaas wel voor zorgen dat je je daar voortaan nu veel drukker over gaat maken op de weg. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat je nog een keer gecontroleerd wordt... sommige rijden al 20 jaar rond zonder enige controle. Wellicht toch een moment op een poging te doen te gaan stoppen en het terug te brengen naar sporadisch een avondje.. Die registratie verdwijnt wel weer na 5 jaar. 5 jaar is nog wel een tijdje helaas.. Klik om te vergroten... Dit is het vooral inderaad, gewoon weten dat je zo'n absurd groot risico loopt terwijl je broodje nuchter uit werk naar huis rijdt.. ik zal zeker moeten gaan minderen. Heeft iemand enig idee hoelang speekseltest positief blijft? zoals nu had ik de avond ervoor gewoon 1-2 joints gerookt, en deze kwam heel licht positief uit op de vernieuwde speekseltest."
"bedankt voor al jullie hulp, nog 1 vraag: in hoeverre scheelt het als ik zou gaan vapen?"
"en lijkt dit echt een wondermiddeltje, of te mooi om waar te zijn? Kleaner - Royal Queen Seeds Volg de link en koop vandaag nog Kleaner bij Royal Queen Seeds. Deze handige kruidenspray verwijdert ongewenste stoffen uit je speeksel en van je huid. www.royalqueenseeds.nl"
"Blaatschaap zei: Weet je toevallig ook om welk merk test het gaat? Ik weet dat de wangtest een test van DrÀger is, ook te koop op Amazon. Ik was voornemens om mezelf in enkele situaties te testen zodat ik hopelijk een beeld kan krijgen van hoe lang ik moet wachten om geen risico te lopen. Maar als ze overstappen op nieuwe testkits dan heeft het weinig zin om die van DrÀger te kopen. Klik om te vergroten... Durf het merk niet te zeggen, het was niet zo'n groot ding, ik pik hem er zo tussenuit als je plaatjes hebt. Het was zéker niet de Drager zoals onderstaand:"
"De Dunne zei: Van pure cbd wiet wordt je niet stoned of high. Dus als je om die reden blowt heb je niks aan cbd wiet. Klik om te vergroten... Snap ik, maar ik heb het daarentegen nog nooit geprobeerd. Is het zo dat als ik dat zou roken ik gewoon kan roken wanneer ik wil in principe? Even in een heel raar voorbeeld bij wijze van spreken tijdens het rijden?"
"Jep, maar als ik een goeie haze heb gerookt om 23:00 uur voor het slapen en ik rijd om 18:00 uur de volgende dag uit werk naar mn vriendin ben ik op alle vlakken de l*l.."