Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Over een tijdje ga ik naar q-base. Ik wil hier dus wel iets gaan gebruiken normaal gebruik ik xtc bij dit soort feesten. Maar ik word oogehaald door iemand waarvan ik niet wil dat ze weten dat ik gebruik. Weet iemand een drug waar je niet gek gaat klappertanden of dat je pupillen vol open gaan staan. Maar waar je wel gewoon lekker op kunt stampen? Ik zat aan pep te denken maar ik hoor graag andere opties."
"wij staan de heletijd bij de hardcore waarschijnlijk haha. maar bedankt voor de tip"
"keta met pep? kun je dit uitleggen en ongeveer in welke verhouding. kan het effect van deze combi niet vinden op google."
"genk123 zei: Beginnen met speed. Gewoon 2 puntjes en kijken of dit voor je voldoende is. Zoniet dan pak je bij tot je goed gaat. Hierna 1 klein puntje keta. Dit is even aanvoelen hoeveel voor je voldoende is. Telkens met maar 1 klein puntje keta bijpakken tot t gewenste effect. Ik pak elk uur ongeveer bij. Je zult na 2-3u weer graag 1 of 2 puntjes speed lussen. Let op met keta want je pakt vrij snel teveel voor op een festival. Klik om te vergroten... ik zal dit is proberen van to voren in een vertrouwde omgeving."
"Rtby zei: Vooral in de auto alert blijven op je eigen gedrag. Genoeg meegemaakt dat mensen lekker half slapend liggen te smakken. Ook al hadden ze niet veel gebruikt. Klik om te vergroten... heb zelf niet zon last van een tripkaak alleen mijn pupillen zijn het probleem."