Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Holaaaa, ik ben van plan om tijdens Wildenburg (weekend van 12-14 juli) weer eens een weekendje vol aan de drugs te gaan. Nu heb ik er net een aantal maanden Azië op zitten, waar ik geen drugs heb gebruikt (op een avondje speed na dan) en het begint best wel weer te kriebelen om een goed feestje mee te pakken. In Nederland heb ik voor het laatst drugs gebruikt tijdens ADE. Nu wil ik graag weer eens XTC gebruiken, aangezien dat mijn favoriete drug is en ik hier altijd veel plezier aan beleef. Mijn plan was om dit wellicht volgende week ergens te doen en daarna dus weer tijdens Wildenburg. Nu heb ik echter gelezen dat je écht 2-3 maanden moet wachten om het 'goeie' gevoel weer te voelen dat bij XTC hoort. Ik gebruik zelf niet heel vaak, omdat ik dit gevoel dus wil behouden, maar ik vroeg mij af of het voor een keertje wel kan, zonder dat ik mijn hele festivalzomer verkloot. Voor de rest ben ik van plan om op de eerste dag van Wildenburg wat keta te nemen met 2cb, de tweede dag wat paddodruppels, de derde dag dus XTC (met evt ket) en de vierde dag mezelf een energieboost geven dmv sos. Dus niet het hele weekend aan de noten! Zou iemand mij wellicht kunnen vertellen of ik, na 1,5 maanden nog steeds dat geluksgevoeltje krijg van XTC, met een pauze van 7,5 maanden? Als er overigens iets niet duidelijk is over mijn vraag, hoor ik 't graag!"
"Nadat dit forum mij veel heeft geholpen en mij vele informatie heeft gegeven over drugs, heb ik nu toch een vraagje over 3-MMC/6-APBen XTC, waarop ik geen duidelijk antwoord kan vinden. Ik wil namelijk deze zomer meerdere festivals bezoeken en bij een festival vind ik het toch wel het lekkerste om xtc te gebruiken. Nu houd ik mij wel vrij strikt aan de regel van 2/3 maanden (of langer) geen XTC gebruiken achter elkaar. Dit omdat ik wel mijn serotonine gehalte op peil wil houden en het fijne gevoel van XTC kan blijven ervaren. Ik heb namelijk een tijd elke 3 weken gebruikt, voor ongeveer een periode van 3 maanden en op een gegeven moment merkte ik helemaal niks meer van het liefdevolle, energieke gevoel van XTC. Hierna heb ik 2 jaar niks meer gebruikt en toen ik weer gebruikte, is dat gevoel gelukkig teruggekomen. Ik heb wel ervaring met cocaïne, maar vind dit niet zo heel fijn op een festival. Nu heb ik begrepen dat 3-MMC & 6-APB niet zozeer invloed heeft op je serotonine receptoren, maar wel op dopamine en je noradrenaline en dat de effecten hetzelfde kunnen zijn als XTC. Ik wil dus, met twee weken of een maand ertussen, XTC gebruiken of 3-MMC of 6-APB. Echter vind ik wel tegenstrijdige informatie over dat serotonine verhaaltje, mijn vragen zijn dus: 1) valt XTC (met een periode van twee weken/een maand ertussen) te combineren met 3-MMC of 6-APB en in hoeverre heeft dit invloed op je serotonine gehalte in de toekomst; 2) mocht je na 2 maanden weer XTC gebruiken (dus bijvoorbeeld: 1 april XTC - 1 mei 3-MMC/6-APB - 1 juni XTC) weer hetzelfde gevoel krijgen van de XTC als voorheen? Even nog wat info over mijzelf: ik ben begin 20 en ik sport relatief veel (boksen, voetbal & krav maga), maar hiernaast ga ik ook veel uit, zowel doordeweeks als in het weekend. Hierbij komt vaak alcohol aan te pas, soms in combinatie in cocaïne (maar dat is de uitzondering op de regel) en heel soms in combinatie met andere drugs dan cocaïne, maar dit is op één hand te tellen. Ik hoop dat dit verhaaltje duidelijk is en ik zou het fijn vinden als iemand mij antwoord op mijn vragen kan geven! Ik hoor graag van jullie."