Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bubblegum.. omdak in belgie woon ben ik straatweed gewoon, als ik dan eens bubblegum heb ben ik heel uit mijne haak. zware lachkick, en zoete smaak"
"Milos zei: baron zei: bubblegum.. omdak in belgie woon ben ik straatweed gewoon, als ik dan eens bubblegum heb ben ik heel uit mijne haak. zware lachkick, en zoete smaak Klik om te vergroten... account aangemaakt om ons dit mee te delen? Klik om te vergroten... nee nee, ik ben juist toevallig opt forum terechtgekomen, ( ik had er nog nooit vn gehoord) , daarmee da ik direct account heb aangemaakt"