Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sally Tessio zei: Dag Barbara, De harde realiteit is dat je verbaal en fysiek misbruikt wordt door je partner en dat er geen einde zal komen aan dit misbruik zolang je ervoor kiest in deze situatie bij hem te blijven. Jouw partner heeft om wat voor reden dan ook geen functioneel omgangssysteem aangeleerd om zijn emoties op een gezonde manier te reguleren en af te reageren. Wilskracht om dit te veranderen volstaat bijna nooit in gevallen van huiselijk geweld; het is doorgaans een kwestie van niet kunnen in plaats van niet willen. Zolang jouw partner geen psychische hulpverlening accepteert die hem kan leren op een functionele manier om te gaan met zijn emoties, zal hij gebruik blijven maken van het systeem waar hij bekend mee is; jou misbruiken. Het enige wat op dit moment van direct belang is is jouw veiligheid. Jij bent op dit moment niet veilig. Jouw kinderen zijn op dit moment niet veilig. De kans bestaat dat zij trauma's opdoen die ze nooit geheel zullen verwerken. De kans bestaat dat hij uit zal breiden en zij ook slachtoffer van hem worden. De kans bestaat dat hij één van jullie doodt - huiselijk geweld is de meest voorkomende aanleiding tot moord. Dat is de reality check die er nu moet zijn. Breng jezelf en jouw kinderen ten koste van alles in veiligheid. Zorgen over je verblijf komen later. Geldzorgen komen later. Hoe moeilijk dat ook is. Voor steun en advies kun je de telefoonlijn 0800-2000 bellen. Dit is de telefoonlijn van Veilig Thuis, een organisatie die zich specialiseert in huiselijk geweld. Bel ze op een moment dat jouw partner niet in de buurt is op en vraag om hulp. Zorg voor jezelf en kinderen door de juiste keuze te maken, dat verdienen jullie. Wat jouw partner doet is crimineel, hulp en steun zal er voor je zijn. Veel sterkte en succes. Klik om te vergroten... Heel erg bedankt"
"Zeehond zei: Je weet het prima. Je moet alleen doen wat je al weet. Klik om te vergroten... Ik weet het maar het doen is iets anders al een geluk wonen we niet meer samen en worden mijn zonen niet meer met hem geconfronteerd"
"N3K0 zei: Direct aangifte doen!!! En zo snel mogelijk weg gaan. Dit moet je niet pikken. GA DAAR WEG!!!! Klik om te vergroten... Natozlato zei: Haha, was je gister high toen je dit schreef? Barbara, je verdient beter! Hij is een slecht voorbeeld voor je zonen. Kies voor jezelf, je hebt die loser niet nodig. Klik om te vergroten... High???nee totaal niet zenne wanhopig wel Kweet het ma kdoe er niks aan zielig"
"De Zandman zei: Wat mij verbaast is wel dat de TS notabene geslagen wordt, en dat zij niet meteen weggaat. Hoe moeilijk dit ook kan zijn. Er zijn kinderen in het spel en die mogen al deze ellende toch echt niet meemaken lijkt me zo... Mijn advies blijft dan ook: Ga asap weg bij deze man, ook al is dat moeilijk. Dit kan alleen maar fout aflopen..... Klik om te vergroten... Hallo mijn kinderen komen niet in contact met hem"
"De Zandman zei: Noot: Dat is een heel goede zaak! Kinderen mogen niet betrokken worden bij al deze ellende. Nu jijzelf nog.....ik weet dat het heel erg moeilijk is om echt weg te gaan, maar deze situatie is ronduit levensgevaarlijk. Zijn er mensen die je kunnen helpen? Klik om te vergroten... Hallo Wel het zielige van mezelf is dat ik echt een onozel kalf ben. Hij komt bijna niet meer thuis verkiest het straatleven en zijn pijp,maar ik denk nog steeds dat hij ooit ga stoppen en een normaal leven kan hebben ale moeilijk zal het altijd blijven Ik weet dat ik mezelf voorlieg en als we op straat zijn samen en hij is bv aan het babbelen stilstaand tegen mij dat er elke keer mensen komen vragen mevrouw valt hij u lastig hij is totaal niet meer verzorgd zijn tanden zijn weg vooraan ale ja de mensen die gene crack gebruiken zijn hoerenzonen zegt hij ale ja en da is 42 jaar he. Maja dat ben ik een onozel naiëf schaap dat nog in sprookjes geloofd😥 En hulp nee van niemand"
"Ja hij is idd zielig en denk ale ben zeker dat de liefde niet meer belangrijk is n importe welke vrouw die hem geld kan geven is goed nu"
"Heel erg bedankt"
"D Javelin zei: Relatieverslaving: zo herken je het en dit kun je er aan doen! | Liefdespijn Relatieverslaving is dat je in ongezonde, afhankelijkheidsdynamieken zit die je zelf niet krijgt doorbroken. Je bent verslaafd aan de relatie en liefde terwijl je weet dat die niet gezond is. liefdespijn.nl Klik om te vergroten... Daar lijkt het idd op enkel het gegeven uit mijn kindertijd klopt niet"
"Dopemonster zei: Dan is je partner een crack junk Klik om te vergroten... Dat had ik al door"
"BelowTheFlow zei: Dag @barbara46 , Opnieuw iemand die het vraagt. Soms helpt zo'n vraag. Soms ook pas na xykzx vragen. ❤️ Klik om te vergroten... Hallo nee nog steeds hetzelfde"