Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou mensen, bedankt voor de reacties. Ik heb emporium overleefd. Ik ben wel wat eigenwijs geweest en heb toch gebruikt. Ik ben begonnen rond 3 uur met 140 mg 4FMP, dit merkte ik de uren erna wel een beetje maar was aardig soft. Rond kwat voor 7 200 MG 4FMP bijgenomen. Eigelijk verlengde dit het effect alleen maar. Rond 9 uur halfje erin gegooid en om kwart over 10 nog een kwartje. Uiteindelijk ging ik prima en heb ik me kostelijk vermaakt. Combinatie was heel goed te doen. Ik kon de nacht erna niet meteen slapen maar rond half 5 ben ik toch wel in slaap gevallen. Wel niet heel chill geslapen maar goed, je moet er wat voor over hebben. Het is nu alweer dinsdag en ik heb bijna nergens last van gehad! Dus wil je minder XTC gebruiken en hetzelfde effect ervaren, aan het eind dan, is dit zeker een aanrader!"
"Beste mensen, ik heb een vraag aan jullie. Ik heb op koniginnedag voor het eerst XTC gebruikt, 1 nintendo. Mijn ervaring hier was subliem. Ik heb zeer genoten en het was ook prima genoeg. 3 weken later heb ik op soenda, eergister, weer een Nintendo op en een heel klein beetje pure mdma erbij genomen. Ook hier voelde ik me top. Nu zit ik met het probleem dat emporium zaterdag als is en iedereen waar ik mee ga gaat aan de XTC. Nu vond ik de vorige 2 keer zo vet dat ik zaterdag niet zonder wil gaan. Maar ik heb begrepen dat zovaak gebuiken, nu dan 3 keer in 1 maand ongeveer wel erg slecht voor je is? (HELAAS) Nu heb ik als tip gekregen om op emporium 1 capsule 4FMP (120-140 mg) in een keer te nemen en eventueel aantal uur later als ik er nog behoefte aan heb een halfje bij te pakken. Nu vraag ik me af in hoeverre dit beter is dan weer aan de nintendo's te gaan. Ik ben hier allemaal redelijk onervaren in en hoor dus graag jullie reacties, Alvast bedankt!"
"Oke, ten eerste bedankt voor het reageren! Ik ga na emporium nog maar naar maximaal 1 festival dus ga echt niet heel erg veel meer gebruiken. Maar emporium wordt denk ik een van de betere feestjes en iedereen gaat eraan dus vind echt jammer om als enige dronken persoon daar te staan. En ik ben niet bang dat ik verslaafd raak want dat gebeurd zeker niet. Maar bijnemen is dus zeker een slechte Optie? Want mijn plan was nu 140 mg 4FMP (eerste keer) en dan dus wat x bijnemen naar uurtje of 4? Jullie raden dit echt erg af?"
"Hiervoor deed ik het trouwens door ladderzat te worden. Maar nu ik deze ervaring heb meegemaakt gebruik ik liever dus xtc of iets dergelijks. En aangezien emporium het laatste festival in de komende 2 maanden is gebruik ik ook het liefst!"
"Misschien wil ik inderdaad wel een antwoord wat ik niet zou krijgen, of wat er wel niet is. Maar ik hoor van verschillende mensen, die hier trouwens weinig/geen verstand van hebben dat het zo een keertje geen kwaad kan. Vandaar dat ik dit hier aan de mensen wilde vragen die hier wel het een en ander van af weten of dit zo is, maar ik heb al wat meer dingen afgezocht en het is inderdaar slecht voor je. Maar nu mijn vraag over 4FMP, want beetje eigenwijs ben ik wel, heel dom misschien maar ik ga toch 4fmp proberen. Het schijnt dat het erg moeilijk is om dit bij te pakken van wege dosering ofzo? Snapte het niet helemaal. Maar mij werd iig verteld dat ik dan maar xtc moest bijpakken. Maar dit wil dus niet aangezien van de MDMA af wil blijven zaterdag. Is het een probleem om 4FMP bij te pakken, want wil eigelijk wel wat langer dan 3-4 uur genieten...."
"Zijn er meer mensen die last hebben gehad van niet kunnen slapen na het bijnemen van 4FMP, 3 vrienden van mij die het regelmatig gebruiken nemen altijd bij en hebben nergens last van. Ik weet dat het persoonsgebonden is, maar toch fijn om wat meer ervaringen te horen. Verder hoorde ik dat goed herstellen erg belangrijk is, erg logisch uiteraard. Nu vroeg ik me af of alcohol het herstellen erg in de weg zit of werkt dit weer op een totaal ander deel van de hersenen. Een week niet drinken bijvoorbeeld na MDMA of iets dergelijks te hebben gebuikt, overbodig of nodig?"