Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ja met dit probleem zitten amateurs vaker! ik integendeel ben een egte prof maar zelfs ik heb vaak het zelfde probleem met die hangende blaadjes wat je er tegen moet doen weet ik ook niet miss iemand op dit forum wel bye"
"als je nix aan de plantjes doen gewoon aan de natuur overlaten. zonder voeding enzo of kunstmest gewoon lekker in de zon en genoeg water komt er dan goede oogst aan denken jullie het zijn femized greenhouse zaadjes."
"gelukkig maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag duss. als je nix aan de planten doen helemaal aan de natuur overlaten komt er dan een goede oogst aan? nogmaals het zijn femenized greenhouse zaden"
"wat voor voeding is het beste en moet er ook nog kunstmest en compost enzo bij of gewoon nix aan doen behalve water dan"