Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hej Ik heb laatst mijn planten geknipt en bent nu de toppen aan het drogen. de toppen liggen in een houten kist in een schuurtje (me ouwers mogen niks weten ) Maar ik denk dat er iets mis gaat. De wiet ruikt namelijk niet meer lekker, oftuwel het stinkt gewoon. en er zitten iets van spinnewebben op ofzo: Wat kan ik doen. Alvast bedankt"
"Kan dat nog vanzelf weg gaan als ik het op een drogere plek leg?"
"shit, hmm moet ik toch iets vinden waar het niet vochtig is en waar me ouwers niet komen haha. Toch bedankt"
"ja ophangen is een goed idee, maar dan hangen ze zo in het zicht. ik heb nu een houte kist met piepschuim aan de wanden gemaakt, en het daar in gelegt. is dit beter of blijft het schimmelen als het in een dichte kist zit (gaten aan de zijkanten geboord voor frisse lucht). anders moet ik toch iets anders verzinnen."
"Ik zal wel eens gaan navragen bij vrienden. Beetje zonde als het nu alsnog mislukt he. En over de geur, ik vind het eigenlijk stinken. Toen het net geknipt was rook het lekker sterk maar nu stinkt het. Hoort dat zo of is het al verpest. Ps. Wat is geforceerd drogen?"
"de plantjes zijn van badrangedgirl en mij"
"wij hebben 3 wietplantjes BUITEN staan. ze hebben al goede toppen eraan zitten maar zijn nog niet 2/3 bruin. Nu is de weersvoorspelling komende week niet zo goed. het zal blijven regenen en we zijn bang dat we ze over een paar dagen moeten knippen terwijl ze nog nat zijn van het weer. Is het verstand om ze nu al te knippen of moeten we toch nog een paar dagen wachten? Sommige toppen van de planten zijn wel al goed bruin maar dat geld niet voor allemaal. Daarom weten we niet zeker wat we moeten doen. De ene top wel rijp en de andere niet??? Mvg Rico"
"hardstikke bedankt voor je reactie. Hier kunnen we zeker wat mee. We hebben besloten om in het weekend verder te kijken. Waarschijnlijk zullen we dan toch beginnen met knippen. goed om te weten dat het toch niet erg is om ze te knippen wanneer het net geregend heeft. Mvg Rico"
"Hallo, ik heb thuis wietplanten staan maar ze beginnen er een beetje raar uit te zien: Heeft iemand enig idee/advies wat dit kan zijn, we geven geen extra voeding ofzo en ze krijgen genoeg zon (staan midden in de tuin) . Alvast bedankt"
"oke bedankt voor de reacties, ik zal zo snel mogelijk voeding kopen."