Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"supper zatte nacht amai,het begon allemaal dat 1 e ontschuldige palmpje dat ik van een boer kreeg op het veld tijdens de oogst,daarna ontwikkelde ik een beetje meer en leerde ik verkeerde vrienden kennen,die dronken namelijk heel veel bier,maar bij bier drinken bleef het niet... op den duur dronk ik al van s'morgend en liefst zoo zwaar mogelijk :daar wordt je wakker van zeiden men vrienden nu drink ik eleke dag minstens 2 flessen sterke en de rest... daarachter kan ik een nog wel een heerlijk zwaar biertje verdragen:ik wil echt stoppen ik zie de dood nabij komen ik denk dat ik best maar eens naar de aa stap een treurend iemand dat het niet ziet zitten"