Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb iets van 7 maanden geleden xtc gebruikt, toen had ik nogal veel gebruikt, het was mijn eerste keer en toen had ik al 3 kwart blauwe superman in 1 slok doorgejaagd. de dag daarop heb ik werkelijk niets gegeten. de dag daarna, had ik een HELE blauwe superman in een keer naarbinnengewerkt. (ik wist nog helemaal niks van xtc voordat ik mijn eerste keer deed, ik wist ook nog niks van de dinsdagdip en serotoninedingen) mijn dinsdag dip was nogal heftig, ik werd snachts wakker, dacht dat ik dood ging, allemaal schokken in mijn hoofd, blurred vision, stijve spieren, etc. ik ben toen gelijk anderhalve maand gestopt geweest met roken en blowen, pillen heb ik nu inmiddels na 7 maanden nogsteeds niet gedaan. inmiddels rook ik wel weer wiet en shag. toen ik na die anderhalve maand gestopt was weer wiet ging roken, dacht ik echt weer dat ik dood aan het gaan was, ieder moment een hersenbloeding zou kunnen krijgen, etc. het was in ieder geval heel onrustig in mijn hoofd. ik ben volgensmij ook nogal depressief. wat het 'm nu is, ik heb soms nog last van een beetje "blurred vision", stijve spieren, onrustige gedachtes, spierspasmes, moodswings. over het depressieve van net, ik geniet sinds ik xtc op heb nietecht ergens meer van, het liefste laat ik altijd de tijd voorbij vliegen, en als ik met vrienden ben realiseer ik het me zegmaar wel, maar heb ik nogsteeds zo'n gevoel. ik ben al 2x naar de huis arts geweest, 1x mijn bloed laten testen en alles kwam gewoon goed uit. (er was niets aan de hand). iemand nog tips? met vriendelijke groet, AthoxD"
"_SG_ zei: hoeveel gram truffels hadden jullie p.p op ?? Klik om te vergroten... P had 50gram of meer ofzo, ik had minder, weet nietmeer precies hoeveel."
"Hallo, Ik dacht, ik maak een nieuw onderwerp aan over het serotonine syndroom omdat er niet heelerg veel over bekend is op het internet, in ieder geval, alle informatie die ik heb kunnen vinden was heelerg weinig. Ik vraag me af, wie er uitgebreide informatie kan geven over wat het is, hoe het voelt, alle symptomen ervan simpel uitgelegd, etc. Gewoon zoveel mogelijk informatie over dit syndroom. Dit zou handig kunnen zijn voor ALLE mensen hier op dit forum. Groetjes, AthoxD"
"nouja, voorzover kan ik alleenmaar de "symptomen" vinden, alleen die staan er niet uitgebreid uitgelegd op. ik denk gewoon dat het handig is voor iedereen om te weten wat het serotonine syndroom is, en uitgebreide uitleg krijgt in dit forumonderwerp."
"wat een reactie pandan! dankjewel voor de uitgebreide, meest samenvattende uitleg die ik tot nu toe heb gezien."
"Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. mijn eerste keer XTC was nu ongeveer 1,5-2 maanden geleden. ik heb toen met een maat van me blauwe supermans gebruikt. bij mijn eerste keer had ik 2/3e BS geslikt. maar nu komt het; mijn 2e keer (2 dagen later) had ik een hele BS in een keer geslikt. ik ben 16 jaar oud, ~1.80M en weeg ~60kg. toen ik ze slikte, wist ik helaas nog niets van xtc af. pas sinds dat ik mijn "dinsdagdipje" had, ben ik informatie over XTC/MDMA gaan zoeken. mijn "dinsdagdipje" was extreem erg, ik heb maar 1 uur kunnen slapen die nacht, was helemaal paranoïde en bang voor alles. de dag erna heb ik maar 3 uur kunnen slapen ofzo. de dagen erna weet ik nietecht meer hoeveel ik geslapen heb. maar nu komt de vraag dus, ik voel me nu na zo'n tijdje dus nogsteeds vaag soms, ik heb een beetje een soort "roes" zoals je zou hebben als je heelveel hebt geblowd en dan ineens zou stoppen ofzo. ik ben soms 100% nuchter, bijvoorbeeld 2 dagen achter elkaar, en dan speelt het ineens weer op na die 2 dagen, en dan voor iets van 3-5 dagen lang voel ik me weer vreemd. ik weet niet of dit geestelijk of lichamelijk is, ik weet ook niet of ik het serotonine syndroom zou kunnen hebben aangezien er op internet nietecht uitgebreid beschreven staat hoe het serotonine syndroom zou kunnen voelen. maar, ik ben dus nogsteeds soms een beetje paranoïde, bang, etc. ik maak mezelf altijd maar wijs dat het wel overgaat, en het is ook steeds een beetje aan het minderen volgensmij, maar ik heb dus geen idee of het nou wel echt goed met me gaat. ik ben al 2x langs mijn huisarts geweest, de 1e keer zei hij dat er niks aan de hand was, de 2e keer heb ik een bloedonderzoek laten doen, en daar kwam uit dat alles gewoon oke met me was. heb ik permanente hersenschade ofzo? mijn klachten die ik soms nog heb is dat ik soms denk dat ik bijna knock-out ga, soms voelt het alsof alles om me heen allemaal nietmeer bij me binnenkomt, en soms gaat echt alles heelerg snel aan me voorbij. zou iemand me alsjeblieft kunnen helpen? heelerg bedankt alvast, groetjes, AthoxD."
"volgens mijn maat zat er 180-220MG MDMA in. ik weet trouwens niet of het essentieel is, de dag na mijn 1e keer had ik helemaal niets gegeten. de dag op de 2e keer, had ik voordat ik mijn pilletje slikte gelukkig 5 boterhammen op ofzo. oh, en nog iets, ik heb soms ook een beetje evenwichtsproblemen. ik weet niet waar dit aan zou kunnen liggen? dankje voor je reactie smartie"
"oh en sorry dat ik zo vergeetachtig ben, maar laatst werd ik ookal dronken na 2 biertjes, ik weet niet of je hier gelijk een conclusie over kunt geven?"
"dankjewel voor de reactie! kan je me misschien uitleggen wat je bedoeld met "de boel in de war brengen"? misschien kan ik daar wat van op steken. echt, hartelijk dank dat je probeert te helpen, dat betekent veel voor me. met 3 maanden volledig herstel, bedoel je dan dat je in die 3 maanden nogsteeds een raar gevoel kan krijgen? en heb je zelf al ooit zo'n roes meegemaakt zoals ik het beschrijf? ik ben benieuwd, dankjewel."
"dankjewel chuckie! ik zal je advies opvolgen"