Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgevolgen XTC?

gevolgen XTC?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
athoxdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

ik heb iets van 7 maanden geleden xtc gebruikt,
toen had ik nogal veel gebruikt, het was mijn eerste keer en toen had ik al 3 kwart blauwe superman in 1 slok doorgejaagd. de dag daarop heb ik werkelijk niets gegeten. de dag daarna, had ik een HELE blauwe superman in een keer naarbinnengewerkt. (ik wist nog helemaal niks van xtc voordat ik mijn eerste keer deed, ik wist ook nog niks van de dinsdagdip en serotoninedingen)

mijn dinsdag dip was nogal heftig, ik werd snachts wakker, dacht dat ik dood ging, allemaal schokken in mijn hoofd, blurred vision, stijve spieren, etc.
ik ben toen gelijk anderhalve maand gestopt geweest met roken en blowen, pillen heb ik nu inmiddels na 7 maanden nogsteeds niet gedaan. inmiddels rook ik wel weer wiet en shag. toen ik na die anderhalve maand gestopt was weer wiet ging roken, dacht ik echt weer dat ik dood aan het gaan was, ieder moment een hersenbloeding zou kunnen krijgen, etc. het was in ieder geval heel onrustig in mijn hoofd. ik ben volgensmij ook nogal depressief.

wat het 'm nu is, ik heb soms nog last van een beetje "blurred vision", stijve spieren, onrustige gedachtes, spierspasmes, moodswings. over het depressieve van net, ik geniet sinds ik xtc op heb nietecht ergens meer van, het liefste laat ik altijd de tijd voorbij vliegen, en als ik met vrienden ben realiseer ik het me zegmaar wel, maar heb ik nogsteeds zo'n gevoel.

ik ben al 2x naar de huis arts geweest, 1x mijn bloed laten testen en alles kwam gewoon goed uit. (er was niets aan de hand).

iemand nog tips?

met vriendelijke groet,
AthoxD
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vervelend man! Ik verwacht inderdaad niet dat je dingen in je bloed gaat vinden. Klinkt meer als een depressie die er al zat maar met MDMA is losgekomen of verergerd.

Ik zou eens langsgaan bij het Spreekuur Partydrugs, hier zitten specialisten op het gebied van klachten na drugsgebruik.

https://www.brijder.nl/hoe-wij-helpen/p ... -spreekuur
a
athoxdLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja inderdaad, ik denk ook dat het meer ligt aan mijn depressie sinds een week nu ofzo. sinds ik dat denk gaat het een heel stuk beter met me en probeer ik me meer open te stellen voor vriendschappen en socialer over te komen.
dankje voor de reactie smartie!
als het nogsteeds gaat aanhouden zal ik wel weer langs mn huisarts gaan, misschien dat ik doorgestuurd word naar een psycholoog, maar ik hoop op het beste! op dit moment voel ik me prima!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."