Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"winz zei: Is het normaal om op je 14de wiet te roken? Ik heb het een paar dagen geleden geprobeerd en ik vond het wel leuk en zou het wel vaker willen doen en ik zou het niet vaker willen doen om problemen ofzo Dus is het normaal om op me 14de te doen? En aan reacties met je kan beter wachten tot je 16de heb ik niks want dat heb ik al vaak genoeg gelezen. En als het niet normaal is om het te roken wat zou er kunnen gebeuren als ik het 1/2x per maand doe? Klik om te vergroten... ik doe het ook gap, mensen hebben het erover dat je school cijfers omlaag gaan en dat alles berg afwaards zal gaan in je leven maar bij mij gaat het wel flex, zit in het 3de leerjaar en mijn cijfers zijn goed. alleen deel ik het niet graag met mensen dat ik blow want ja het klinkt best raar op die leeftijd maar heb er wel bewust voor gekozen. Wat vinden jullie kan het ermee door of hulp zoeken?"