Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok, ik wil niemand gaan bashen o.i.d., maar het feit dat mensen continu(op meerdere internationale fora) 50mg als een ''high'' benoemen is i.m.o. echt total fucking bullshit. Ik heb zelf meerdere keren 20x5mg pillen Dexamfetamine(De Magistrale Bereider) genomen, en ervaarde niks anders dan een negatieve stimulatie die resulteerde in een cognitie-benadelend toestand.. totaal niet aan te bevelen. Ik heb geen ADD, geen ADHD, geen genetische/fysieke/mentale handicap/hindernis whatsoever.. dus ik kan gegarandeerd zeggen dat alles boven de 10mg alleen maar voor inhibitie van een potentiele ''speed''-ervaring zorgt, mits je dus 100% gezond van lichaam en geest bent. Mind you, dit is obviously geen wetenschap, maar als praktijk-voorbeeld: sober is mijn K/D ratio in Counter Strike 1,5/1, met 10mg Dexamfetamine 2,3/1, met alles boven 20mg 1,3/1 of minder. Het is uiteraard een retarded as fuck argument, maar in de praktijk heeft het keer op keer zichzelf bewezen als 100% fact."
"PRO-tip: Dieet: Eiwitten. Vermijd als de plaag alles wat suikers/vet bevat. Lifestyle: Sporten, hoe meer je sport hoe beter/positiever drugs werken. Attitude: Een positieve mindset zorgt voor positieve drug-ervaringen Conclusion: Logica. Als jij je lichaam als een tempel(serieus bedoeld) behandelt, dan beloont je lichaam je met de beste highs/downs die je mogelijk kunt ervaren. Het is allemaal niet zo ingewikkeld, het is gewoon zwaar.. zwaar moeilijk, lastig.. en kut, omdat iedereen van de '90-generatie is verwend met MSG-overvloedde junkfood. Het is geen conspiracy theory-bullshit, 't is gewoon pure chemie.. die MSG heeft ervoor gezorgd dat iedereen die nu in de tiener/twintiger jaren is, heel gevoelig is voor junkfoodverslavingen. Als je een week zonder MSG geleefd hebt, dan zul je dit begrijpen. Je zult normaal gaan eten, logischer gaan eten, MINDER gaan eten.. allemaal doordat die FosB z'n kracht verliest."