Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja precies zei: Helemaal niks en dat na jarenlang gebruik, voel me bevrijd, zo zonder verslavingen. Verslaafd zijn gaat te ver. Klik om te vergroten... ok dan !respect, begrijp het helemaal het is echt een bevrijding"
"Concerta 54 mg 9 stuks, maar was van gisteravond, eigenlijk stom ik vraag ze ook niet meer aan ook, kan er niet mee omgaan slik ze toch allemaal op. Dus vandaag maar wat valiumpjes ben de tel kwijt ga het ook niet tellen hoor!"
"Carlitos zei: Met valium raakte ik ook vaak de tel kwijt. Veelste lekker,wou dat ik er even een paar apart had gehouden. Ontopic ; lijntje cocaine erbij,laatste van de avond. Klik om te vergroten... hahah ja hé heb er vroeger de bizarste dingen opgedaan, totaal geen angst hé maar zo op de bank is best wel saai eigenlijk! Ik denk dat je het met iets anders moet combineren maar wat?"
"Jeetje 12 jaar is een lange tijd, knap dat je de stap gaat nemen! heb je er al aangedacht om naar een kliniek tegaan?dat is een veilge andere omgeving, zonder drugs, met mensen die in het zelfde schuitje zitten,die je situatie begrijpen, en je zonodig goede moed in kunnen praten en steunen. ook een dagbesteding is erg belangrijk voor afleiding. mischien kan je verhuizen naar andere omgeving dat is het beste, en wordt je niet steeds geconfronteerd met plaatsen van gebruik enz.onderbewust doet ook veel waardoor je trek kan krijgen hierdoor. ga je absoluut niet naar een kliniek? Wil je afbouwen? stop met snuiven !!!kan je niet aan ritalin/dexamfetamine pillen komen, dan doorbreek je gebruik en gewoonte,(het ritueel van gebruiken is vaak nog het moeilijkste) en hou je de (ergste) ontwenning tegen. verder veel vitaminen nemen, gezond eten, dat zorgt dat je beetje enerie krijgt. toch is heel belangrijk dat je hulp zoekt, pep veroorzaakt bij langgebruik, ook een verandering in karakter/persoon. Er zijn dingen die je moet afleren en aanleren opnieuw. dat kan je niet alleeen! proberen waard lijkt me!"
"Nee echt hoor, het is legaal, we hebben zelfs nogal wat madoef qat meegenomen uit kenya! en we kwamen schiphol gewoon ermee binnen. Zoals ik al zei zit het op de vrachttransport met de bloemen en komt het elke dag schiphol binnen, als het illegaal was dan lukt dat niet elke dag. en zou de politie allang ingegrepen hebben op de plekken waar het verkocht word, en als je aangehouden wordt in de auto , maar dat wordt allemaal toegestaan. het valt onder de sofdrugsbeleid en daarom is het wel toegestaan. Alleen somalische mensen eten qat hier voornamelijk( en handelen erin) liefst elke dag vandaar zoek een somalier en je zal het gemakkelijk vinden, alleen op zondag en vrijdag komt er niks binnen."
"Moker: het is toch echt zo wil niet in een welles/niettes spelletje terrechtkomen Maar er moet gewoon belasting over de qat betaald worden, iedereen in me omgeving eet qat en verkoopt, dus ben er toch wel heeeeeeeeel zekers van! In Duitsland is het wel verboden, Engeland is zelfs toegestaan! Scandanavische landen is zo verboden als ze ja aanhouden moet je je het uispugen en wordt het gewogen, en afhankelijk daarvan wordt je straf bekeken."
"Nee smartshops verkopen het niet, het is echt in de handel van/door somalische mensen, aangezien die het eigenlijk het meest eten, dus je moet de mensen kennen,dan kan je er gemakkelijk aan komen, omdat zij weten wie het verkoopt en waar dus. Er is geen speciale zaak zoals een smartshop of coffeeshop die dit verkoopt. Als je het wil hebben/proberen moet je dus echt een somalier zoeken en hem vragen en dan als ze je vaker zien en kennen, kan je het zelf halen."
"ja eec the cat die is inderdaad grappig, ik zie het nooit meer op tv trouwens. heb er wel een halve dag over gedaan om die avatar te krijgen van die formaat wat een gedoe zeg."
"Ik vroeg me af wat ketamine eigenlijk is? hoe of waarvan wordt het gemaakt? Is het netzoiets als speed ?"
"nu alleen oxacepam en gisteren qat mischien vandaag nog wie weet"