Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ga je het ook echt kunnen zien als ik 15 mg dex op heb? aan mn ogen ofzo zoals bij xtc? ik ga aanstaande zaterdag uit en dan ga ik het proberen!"
"Fool zei: Wellicht dat ervaren gebruikers kunnen zien dat je iets stimulerends gebruikt hebt, maar verder zal niemand het opmerken hoor. Klik om te vergroten... zelfde verhaal met xtc dus, bij mij tenminste. mensen die niet weten dat ik wat op heb en dat absoluut niet van mij verwachten merken het niet als ik even een praatje maak."
"Hoi allemaal, (ik hoop dat het hier goed staat) Ik heb een vraag. Ik heb nu 2 keer xtc gebruikt tijdens het uitgaan. Dit vond ik super leuk en ik heb me goed aan de ‘regels’ gehouden en het is allemaal goed gegaan! Nu heb ik iemand gehoord over dexamfetamine en methylfenidaat (voor adhd en add) met uitgaan. Nu vraag ik me af wat dit nou eigenlijk écht met je doet. Ik weet dat het bedoeld is voor mensen die last hebben van add en adhd, en dat dit niet met alcohol gebruikt mag worden. Maar ik vraag me af of ik dit ook kan gebruiken tijdens het uitgaan. Ik heb ergens gelezen dat het opwekkend is met alcohol maar dat het in combinatie met té veel alcohol gevaarlijk kan zijn. Ik heb vroeger last gehad van adhd maar gebruik de medicatie al zon 3/4 jaar niet meer omdat ik het niet nodig vind en prima zonder kan zonder problemen etc. Nu vraag ik me dus af of ik dit zou kunnen nemen bij het uitgaan. (Ik ga dit niet vaak doen etc maar wil het gewoon een keer proberen omdat ik er erg benieuwd naar ben). Duss, ik zou graag antwoord krijgen op de volgende vragen. Wat doet het nou met je? Zou ik er 1 á 2 wijntjes bij kunnen drinken? Is dit ook fijn bij het uitgaan? Geeft het ook een opwekkend gevoel zoals bij xtc bijvoorbeeld? Ook zou ik het fijn vinden als er iemand is die dit ooit heeft gedaan en zijn of haar ervaringen hiermee wilt delen!"
"Psychedelibee zei: Je wordt er opgewekt, energiek en helder van. Geldt voor beiden, maar dex is hierin aanzienlijk sterker en fijner. Dat kan prima. Dat hangt er vanaf wat jij fijn vind bij het uitgaan, maar als je opgewekt, energiek en helder fijn vind bij het uitgaan dan zul je deze middelen dus zeker fijn vinden. Ja, maar wel op een wat andere manier. XTC geeft je ook energie, maar zorgt daarnaast voor een uniek spacend en euforisch gevoel die je op dex of methylfenidaat niet zult krijgen. Klik om te vergroten... Super bedankt voor deze duidelijke uitleg, hier heb ik echt wat aan! Wat zou de juiste dosis zijn voor dexamfetamine? Ik ben 1,65 m en weeg 60 kilo"
"Psychedelibee zei: Begin eens met 15 of 20mg dex zou ik zeggen. Je kan dan altijd nog meer bijnemen uiteraard. Maar realiseer je wel dat dex redelijk subtiel is, zeker als je het vergelijkt met XTC. Je zult van dex dus niet zo van de kaart zijn, maar meer gewoon wat energieker en opgewekter. Ga dus ook niet dex bij blijven nemen om iets vergelijkbaars aan XTC te krijgen, want dat komt niet. Klik om te vergroten... De pilletjes die ik heb zijn 2,5 mg per pil, dat betekent dus dat ik er best wel wat moet nemen? Kan dit gewoon in een keer?"
"Gebruikersnaam038 zei: 2,5 mg? Meestal hebben die pillen 10 mg, dan is het een stuk makkelijker doseren. Klik om te vergroten... Ja, de pillen zijn 2,5 mg."