Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hii, ik ben een meisje van 13 jaar, zit in 3 vwo, ben 1.74 en ongeveer 60 kilo. Ik ben al een jaar lang zwaar depressief en heb meerdere (slechte) dingen uitgeprobeerd om me beter te gaan voelen. Ik ben begonnen met roken, ik heb geblowd en ik drink. In de laatste 2 maanden heb ik voor t eerst XTC geprobeerd, ik had van meerdere mensen namelijk gehoord dat t heel chill was. Dus ik heb t geprobeerd en voelde me er de eerste keer heel chill door. Ik was lekker gezellig en had veel energie. De keren daarna werd het steeds minder leuk, ik had slechte trips en had zelfs een paar keer gehad dat ik niet meer kon opstaan omdat ik zo moe was door de xtc. Ik wil nu dus ook stoppen, omdat mijn depressie er alleen maar erger door wordt. Maar het lukt me niet... Wat moet ik doen? Heeft iemand tips om te stoppen? Of moet ik hulp vragen aan een volwassene (wat ik eigenlijk niet wil)"
"benzzzy zei: Hoevaak heb je in de afgelopen 2 maanden mdma gedaan en hoeveel mdma heb je in die keren ong per keer gebruikt? En hoe kom je aan de mdma? Via vrienden of een dealer? Je zou eventueel je contacten uit je telefoon kunnen donderen en hun blokkeren. Klik om te vergroten... Ik heb in de afgelopen 2 maanden ongeveer 15 keer mdma gedaan, ik ben begonnen met een kwartje maar doe ondertussen anderhalve pil. Ik heb de mdma van een goede vriend (ze zijn ook getest)."
"Hi allemaal! Sorry dat ik nu pas op jullie reageer. Ik ben gestopt met xtc Ik heb er geen hulp mee gekregen omdat ik het niet heb durven te vertellen. Maar ik ben weggaan bij de vrienden waarmee ik het deed en heb afleiding gezocht. Ben nu al langer dan 2 maanden clean! Het is wel erg moeilijk omdat ik me nog steeds depressief voel, maar bedankt voor jullie tips en berichten!"