Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zeg maar nog een (dom) vraagje, kun je tipjes en King size vloeitjes gewoon bij de supermarkt kopen? of alleen in de coffeeshops?"
"Is er iemand uit nijkerk ( vlak bij amersfoort ), of omstreken die weet hoe ik aan wiet kan komen? of een nummer van een wiettaxi die in deze omgeving zit? want normaal krijg ik wiet van een maat van me, maar die woont ver weg, dus daar kom ik niet elke dag, dus ik zoek een dealer ofzo :P Iemand een idee?"
"raizeredge zei: haal het in de shop Klik om te vergroten... ben nog geen 18 en ken maar 1 gast die 18 is, en die komt nooit in een shop..."
"hmm, maar voor online kopen moet je toch ook 18 of ouder zijn? of kent iemand en site waar dat niet hoeft? want iik durf te wedden dat die gast die ik ken t niet voor me wil doen :P"
"Lauu zei: anoniem00 zei: hmm, maar voor online kopen moet je toch ook 18 of ouder zijn? of kent iemand en site waar dat niet hoeft? want iik durf te wedden dat die gast die ik ken t niet voor me wil doen :P Klik om te vergroten... je kan het hem toch laten doen en naar jou huis laten sturen... Klik om te vergroten... nee dat doe ik maar neit, aangezien ik nog gewoon bij mn ouders woon :P je weet maar nooit he, ik vraag wel of die een keer paar grammetjes in harderwijk wil halen, en anders zoek ik wel andere manier toch bedankt voor de tips"