Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste allen, Op 8 maart 2015 heb ik tijdens een voetbalwedstrijd een behoorlijke tik tegen mijn achterhoofd gehad (hoofd tegen hoofd). Ik ben nooit buiten westen geweest, maar heb wel een lichte hersenschudding opgelopen. Waarom? 10 dagen daarvoor op een feestje XTC gebruikt en al tijdens de wedstrijd merkte ik dat niet 100% de oude was (''wolkerig, licht in hoofd etc.) Ik denk dat mijn hersenen nog in de herstelfase zaten en de tik op het hoofd is net even verkeerd moment geweest... Het is nu bijna 2 maanden later (3 mei 2015) en nog steeds ben ik niet (volledig) van de klachten af...Zeker na een lange dag achter computer, of veel gelezen te hebben ben ik wat ''dizzy' en zijn dit naweeen van de hersenschudding die volgens de huisarts zeker nog wel lang kunnen aanhouden.. Nu ga ik 30 mei, 6 juni en 27 juni naar een festival en overweeg ik op een van deze feestjes wel weer wat XTC te gebruiken...Vind het super chill om dit te doen, maar ben nu wat huiverig ivm mijn lichte hersenschudding en wat er eventueel mis zou kunnen gaan. (zou stom zijn onnodige risico's te nemen) Ook mijn huisarts raadt het af, maar uiteraard is die tegen gebruik van drugs en hoor je die niet zeggen ''natuurlijk, ga lekker je gang..'' vraag: hoe kijken jullie naar gebruik van XTC, ongeveer 3 maanden na een lichte hersenschudding...? Wat zijn de risico's en hoe groot is de kans dat het echt misgaat.... Hoor het graag. Groet!"