Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pe'kes,jailies,pille,"
"baise moi,wel ziekwekkende film,noem ik eerder snuff film. ff lekker vrouw verneuke,homo's kapotmeppe,foute film denk ik, btw in veel videotheeks weggehaald deze film,kijk ik liever pulp fiction."
"hey allemaal, heel goed forum en 'plezant' forum voor persone met zo'n vrage. IKzelf rook al meer als 4 jaar canabis.gemiddeld 3g per dag, Het zit zo als ik echt ,maar echt niks meer kan score wat laag is bezien door andere junks die aan heavy shit geraken, Voel ik mij echt rotslecht in mijn maag, krijg ik soms ineens zwart beeld en heb ik zin om ff door mijn bene te wille zakken, maar het voornaaamste is dat ik alijd zo pisnijdig en aggressief word tegenover mijn ouders als ik niks kan hebben,ik werk het tegen hun op, heb zelf heel veel spijt dat ik ze daarom soms is een klap geef zonder het te willen doen of beseffen gwn omdat ik zo down en deprimerend ben. Heeft er hier soms iemand waardoor ik mij beter kan voelen of tips voor niet te denken aan joints te roken als ik zin heb in een.Zijn er toevallig geen medicamenten voor mensen zoals mij kalm te stellen ZOU echt graag van die dope willen afblijven,het is echt mijn geest die het bedwingt.mvg david."
"ow nice klopt dus tog, maare zou tog wel eerst proefkonijn voor me neus zien wille opsnuive. gistere ook 1ste keer coke gebruikt,nuja stomme beslissing van me"
"Gisteren wezen zeveren over coke met vriend, zei ie opeens hey: je moet eens kleine kleine glascherfjes tussen je coke smijten. Ik van wtf ''glascherfjes'' Shijnt dat je dan kleine wondjes krijgt in je neus en dat de coke direct verdwijnt in de wondjes voor strakker gevoel??? iemand enige rare ervaring ermee"
"Ja idd,ben zelf overgestapt vn green smoke naar coke, Sta er zelf versteld van, het gevoel alleen al Maar zeg nu zelf is het leven niet te kort om het niet te proberen."
"ja het is idd ziek,zou het nu zelf niet willen proberen zoals frisco al zei, *** w8 op iemand die het wel probeert***"
"naah ja,heb het zelf maar gehoord en d8 er zit wel wat in van die wondjes, maare idd dikke bullchit dan, nu heb ik het v.e ander gehoord."
"mja klopt wel nu ik erover nadenk"
"Bal0n zei: DarkScope zei: zou je van 1 keer coke snuiven dood kunnen gaan of wat dan ook? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Kom volgende keer even met een fatsoenlijk topic aan. Dit is wel heel erg bazaal he? Ja je kan dood gaan, je kan ook doodgaan als je aan het wandelen ben. Tevens als je slaapt, en als je je haren kamt.[/quote) Ik denk dat die jongen nog niks afweet van coke baLon."