"Hoi,
voor informatie:
Wat voor 2CB pillen : Groene batman (20 MG)
Met wie? Mijn vriend, en drie katten.
Waar? Thuis in de woonkamer
Vrijdag ochtend werd ik wakker, en wat had ik zin in vanavond! Maar eerst nog even werken, en onze dochter ging naar de oppas. (7 maand) Die dus even flink geknuffeld, kusjes gegeven en een beetje beteuterd want wat ging ik haar missen..
mijn vriend ging die dag alles “klaar maken” voor de avond en ik ging naar mijn werk.
op het werk ging de dag super snel voorbij (wat ik niet had verwacht).. in mijn achterhoofd zat vanavond, de zenuwen begonnen al.. mijn maag deed raar haha.. rond 17:00 op mijn werk twee broodjes gegeten en rond 18:00 sluiten ik de boel af.
om 18:30 thuis en had mijn vriend alles aan kant gemaakt, overal kaarsjes, trippy lampjes huishouden was gedaan, schone bedjes haha.
Van het weekend hoefde we dus niet zoveel te doen, wat precies het idee was 😉.
Ik ging nog even lekker lang douchen, mezelf insmeren goed verzorgen en 2 jointjes draaien want daar snapte ik vast over een paar uur vast niks van.
Nog even een appje gestuurd naar de oppas om te vragen hoe het met haar gaat en alles was goed, dus legde mijn telefoon met een gerust hart aan de kant..
19:30
mijn vriend nam 1,5 pil, en ik ook ondertussen gember thee klaar gemaakt en Harry Potter deel 1 op gezet.
nippend van de gember thee (vind het niet smaken) naar de film kijken, beetje praten begon het een beetje te werken.. ik voelde me relaxed, even een jointje opsteken.. zag nog niets zoveel spannend maar het voelde lekker.. vol bewondering keken we naar Harry Potter.
21:00
Ja nu begon het echt, de muren begonnen te “dansen” .. kleuren werden feller de klok werd groot en klein, wat gaaf!
mijn kat (nara) lag op mijn schoot en het leek een hele andere kat, normaal is ze best klein nu leek het wel een Noorse boskat.. ik zag allerlei figuurtjes in haar vacht.. zo zacht😂
21:30
de tijd ging heel langzaam, niet dat dat erg was, zelfs beter mijn kat ging van mijn schoot en liep weg.. daar lag ons “aparte” katje Frodo.. (heeft een traagwerkende schildklier).
opeens schrok ik, nara viel Frodo aan en Frodo was heel zielig want die lag gewoon lekker te slapen. Dus ik NARA! Die vloog er vandoor, ik had het erg met Frodo te doen.. werd er een beetje verdrietig van dus ik naar Frodo even lekker geknuffeld die naast mij op de bank gelegd had het zo met hem te doen.. (kan niet op de bank komen, kromme pootjes)
22:00
Wij deden de spacy lampen aan (soort lasers), wat gaaf! De kleuren waren nu overal werden groot aan klein zag er figuurtjes in wat mijn vriend zag zag ik ook, we waren één.
wij hebben een groot aquarium en de planten daarin gingen alle kanten op, heel gek om te zien.
De buren zouden vast denken dat wij een huis feest hadden met z’n tweeën 😂.
22:30
De film was afgelopen, en een groot karwei moest gebeuren een nieuwe DVD erin te doen het begon al dat ik niet wist wat naar deel 1 erin moest.. dus ik met alle moeite op internet zoeken wat na deel één kwam, gevonden!
Ondertussen toen ik de dvd wou pakken was ik de naam alweer vergeten; uiteindelijk kwam ik er op en zeg : hij is er niet!
mijn vriend zocht mee, ik zei de geheimer kamer heet die! Ineens begon mijn vriend heel hard te lachen het stond er in het Engels op 🤭..Harry Potter and the Chamber of Secrets dus.. een hele poos hebben we hier om moeten lachen (waarschijnlijk 5 minuten) ..
Ondertussen pakte mijn vriend nog een halve, ik niet.. vind het onzin, je hebt er langer “last” van maar harder ga je niet in mijn optiek.. en daarbij vond het prima zo.
23:00
film stond weer op, ik moest even naar de wc.
De wc had een gele gloed, dan groen, dan roze, ondertussen keek ik naar mijn handen zag mijn aderen zitten.. ze werden groot en klein, mijn botjes waren goed zichtbaar enige wat ik dacht zijn die altijd zo goed zichtbaar?
Weer op de bank geïnstalleerd naar de film gekeken, vond dobby een zielig poppetje.. ook daar had ik er weer erg mee te doen, mijn kat Sky ging op mijn schoot zitten.. ik wou hem aaien maar hij pakte me keihard in mijn hand, snapte er niks van waarom doen mijn katten zo vreemd? Ondertussen wou nara niet meer binnen komen (zouden ze het merken)?
ook daar werd ik weer een beetje betreurd van, maar dat veranderde al snel toen we moesten lachen om Nederlands en Engels..
Engels klinkt lief Thank you hagrid, in het Nederlands klinkt het heel hard DANKJEWEL HAGRID.
Ook daar weer een hele poos om gelachen.
de visuels waren nog aanwezig, op een zeer prettige manier.. de plant (saffi) bewoog alle kanten op, soort van ademen.
00:00
We zaten weer helemaal in de film, heb hem vroeger als klein meisje gezien.. maar wist niks meer ervan vol bewondering keken we ernaar.. ik deed even mijn ogen dicht, maar daar zag ik van alles en voelde niet prettig, dus mijn ogen maar open houden.
Ook de kleuren in de film waren anders, de muren bewogen daar ook in heel mooi om te zien
00:30
het trippen werd minder wel voelde ik me ontzettend relaxed, ik stak weer een jointje op en het leek weer even het wat te “verlengen”.
01:00
de film was weer afgelopen, mijn vriend had de taak om de derde op te zetten.. want wat een gedoe, ondertussen draaide ik weer een joint want ze waren op.. best trots op mijzelf heb ik een mooie creatie gebouwd!
01:30
Het trippen was bijna weg, ik zag niks meer ademen de kleuren werden langzaam weer normaal.. weer lekker de film aan het kijken, rond 02:30 werden was het echt klaar.. namen we een slaap pilletje, sloten we alles af en gingen we naar ons heerlijke schone bedje toe.
Daar nog even de avond met elkaar besproken hoe heerlijk/fantastisch vonden en lekker in slaap gevallen tot 10:30.
nu dus lekker in bed dit trip report aan het typen! 😉
conclusie ;
Het was fantastisch! Ben er achter gekomen dat je het echt heel goed kan sturen, voel je je even sip denk aan wat anders, of ga wat anders doen en het is weg.
1.5 pil was easy te doen, denk dat het de volgende keer 2 wordt indien het zich weer voor doet!
En gember thee wat een uitkomst, normaal ben ik altijd erg misselijk als ik iets neem of moet ik overgeven nu echt nergens last van gehad.
Geen kater, beetje moe maar dat zijn we vaker met een kind van zeven maanden haha!
Al met al een top avond, hoor graag wat jullie van mijn gebeurtenis vinden!
liefs,
annemarley"