#1
De 'helderdeid opnieuw waarderen'...
Die vind ik mooi en daar ga zeker wat aan hebben!
Ik ben zelf nu ongeveer 6 jaar van alcohol en heroïne af o.a. door het leven te waarderen De 1e 2 jaar rookte ik ook geen wiet maar nu blow ik al 'n hele tijd weer dagelijks.
Voel me verplicht om aan mezelf te laten zien dat ik ook zonder kan
Thanks
Die vind ik mooi en daar ga zeker wat aan hebben!
Ik ben zelf nu ongeveer 6 jaar van alcohol en heroïne af o.a. door het leven te waarderen De 1e 2 jaar rookte ik ook geen wiet maar nu blow ik al 'n hele tijd weer dagelijks.
Voel me verplicht om aan mezelf te laten zien dat ik ook zonder kan
Thanks