Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: samen stoppen? @micky ik heb 2 redenen dat ik wil stoppen ik wil sterker zijn dan de drang en ik heb het wel gehad ,het enigste wat ik van het basen is paranoide en angst ,vind dat gevoel nergens op slaan zo wil ik me helemaal niet voelen,het is alleen het eerste trekie wat zo lekker is. ben nu 7 dagen gestopt met sigaretten en ben nu over de ergste drang heen,en weet dat ik die drang heb overwonnen, dus de drang naar coke moet ook lukke,want heb gehoort dat sigaretten meer verslavend zijn dan coke,ook mijn gevoel zegt dat ,ik denk dat het makkelijker te stoppen is dan sigaretten,heb wel vrijdag wederom een balletje gahaald, maar heb gezegt en blijf erbij ook de coke is straks taboe,wie weet wel vanaf nu"
"Re: samen stoppen? pfff ik zou stoppe gister weer gehaalt maar ben wel al 9 dagen gestopt met sigaretten, probeer je van de wit af te blijven ,stop je met het andere ik blijf zeggen komt wel goed"
"hee bladie, las dat je wilde stoppen, nou ik ook , ben benieuwd of het je na je laatste bericht is gelukt om tot heden te stoppen , ben zelf dag 3 weer terug gevallen,niet dat ik het opgeef ,ik blijf het proberen en ga door met het proberen te stoppen,jij ook veel succes, en je weet het ,iedereen weet het coke sucks. angelo"
"hoi mijn tweede dag zonder is in gegaan wil jij ook stoppen? samen zijn we sterk,ook al moet je het alleen doen. toch lijkt het me wel lekker als je hier je verhaal kwijt kan. ik hou jullie hier regelmatig op de hoogte over het verloop van mijn voortgang angelo"
"Re: samen stoppen? ik heb er wel een paar keer aan gedacht vandaag, ik zet mijn gedachten er gelijk van af om iets anders te gaan doen,en af en toe hier na de reacties te kijken,vandaag gaat het me wel weer lukken ,heb nu ook expres mijn geld aan mijn vriendin te geven,alleen als die ziet dat als ik in een dip zit tegen me zegt van ga maar weer,en dan weet ik niet normaal gesproken hoe snel ik bij mijn dealer moet komen ,ga haar nu voor de zoveelste keer vertellen dat ik er echt klaar mee ben ,dat paranoide gevoel pff ,belachelijk eigenlijk dat je af en toe die rush opzoekt. tot laters maar weer."
"Re: samen stoppen? wat is matig? nu 3 dagen niks en heb wel weer behoefte de kater is denk ik een beetje uit gewerkt, ook al zou ik graag door willen zetten , ben bang dat ik wederom toch weer in het oude terug val, is het erg om 1 a 2 keer in de week te gebruiken ik denk het niet, maar wil niet afhankelijk er van zijn , wil niet maar ga het toch straks weer doen, door zetten zo paranoide voelen schiet toch niet op, ff weg vluchten uit de drukte om te ontspannen, hoewel ontspannen als je er para van word , nee dank je,vandaag ook maar weer ff niet,gelukig maar. tot morge"
"Re: samen stoppen? klopt naj gister direct na mijn laatste bericht was het dan zover, als het aan mij lag had ik niet gegaan ,maar 1 blik naar mijn vriendin en die zei ga maar weer, met tegen zin gehaald,maar toch gegaan en gedaan,ik begrijp er niks van ,voor altijd verslaaft? toch ben ik nog steeds van plan dit door te zetten ,ja ook al heb ik weer na 3 dagen gebruikt, ik weet dat deze periode het gaat gebeuren dat ik ga stoppen ,ik ga gewoon door met volhouden terwijl ik alweer terug ben gevallen ,weet ik dat ik ga stoppen,te lang in mijn leven (25 jaar)gebruik ik al,ik wil een leven nu zonder,ik heb het wel gezien,ik ben tenslotte ook na 15 jaar blowen er van af gekomen terwijl ik daar over zei in het bejaardehuis rook ik nog. ik nu niet van mezelf zoals 3 dagen geleden,ik voel me sterker en meer zekerheid te gaan stoppen. we zien wel weer hoe mijn geestelijke gesteltheid het vol gaat houden,en de volgende keer steek ik gewoon het geld wat mijn vriendin me geeft in brand,mischien houd ze dan ook is op om mij mijn zin te geven,zonde van het geld?,nee liever de fik erin dan die troep."
"Re: samen stoppen? yetti bedankt voor je berichtje ik voel me prima en totaal geen behoefte op de bank liggen doe ik alleen sávonds na ik helemaal gebroken ben van wat ik overdag allemaal moet doen, maar geef je gelijk dat het een zwak excuus van mij is mijn vriendin de schuld te geven, maar ik moet wel sterk in mijn schoenen staan als zei zegt ga maar en dan niet te gaan, ik ga ook mijn relatie niet verbreken want omdat zij zoveel van mij houd ,hou ik van haar,we hebben tenslotte ook een zoon,en omdat ik uit een eerdere relatie ook al mijn doochter nu al 12 jaar niet heb gezien wil ik dit gezinnetje echt niet kwijt,gelukig laat mijn vriendin mij ook niet vallen door mijn gebruik. maar nogmaals voel me vandaag zoals het hoort te zijn top dus groetjes en tot gauw maar weer lieve mensen."
"Re: samen stoppen? @bladie dat gevoel heb ik ook, je bent blij dat je het redelijk onder controlle hebt , maar toch MOET je 1 keer in de week gebruiken, en dat is wat ik ook onder controlle wil hebben. ik ben net als jij blij niet iedere dag te gebruiken , maar ik denk dat een mens ergens naar toe leeft , zoals een ander na een week hard werken een biertje gaat drinken en vind dat hij dat heeft verdiend ff weg uit de dagelijkse sleur die iedere dag het zelfde is."
"Re: samen stoppen? hoi micky het zal wel kut zijn om daar te zitten maar ook wel weer goed weet niet hoeveel en hoe vaak je gebruikt ik ben gister alweer voor schud gegaan als je een beetje mijn shouts hebt gevolgt ga ik zo om de drie dagen verschut, gelukig hou ik het bij 1 balletje dat heb ik dan wel weer in de hand,vroeger niet. ik zit ook aan de base vind het wel kut dat je in een kliniek zit met alchol verslaafde in principe wel het zelfde maar toch een ander soort gebruik ,hoop en wens je in ieder geval de door zettings vermogen en kracht in ieder geval is de goede wil er. hoop weer is een keer weer wat van je te horen om te kijken hoe het met je gaat, zoek afleiding dat je niet aan die kkzooi denkt,want dat is dat spul gewoon."