Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vergeet nooit dat heroine zeer verslavend is en ik weet dat uit eigen ervaring helaas. Ik heb echt heel veel vrienden verloren door de drug of het leven dat je gaat lijden als je eenmaal zwaar verslaaft bent want op een moment komt het besef ik kan niet meer zonder en dan ga je dingen doen die je ik niet zou doen als ik niet verslaaft zou zijn geworden. Ik heb 14jaar in detentie gezeten en bijna altijd door de drugs want het is duur en als je ziek bent en geen geld heb ga je gekke dingen doen tenminste ik wel Ik ben nu al weer heel wat jaren aan de drugs en daar me bedoel ik heroine coca en pillen geen xtc maar ik ga meer voor de benzo zo als oxazepam bv."
"angel23 zei: Vergeet nooit dat heroine zeer verslavend is en ik weet dat uit eigen ervaring helaas. Ik heb echt heel veel vrienden verloren door de drug of het leven dat je gaat lijden als je eenmaal zwaar verslaaft bent want op een moment komt het besef ik kan niet meer zonder en dan ga je dingen doen die je ik niet zou doen als ik niet verslaaft zou zijn geworden. Ik heb 14jaar in detentie gezeten en bijna altijd door de drugs want het is duur en als je ziek bent en geen geld heb ga je gekke dingen doen tenminste ik wel Ik ben nu al weer heel wat jaren aan de drugs en daar me bedoel ik heroine coca en pillen geen xtc maar ik ga meer voor de benzo zo als oxazepam bv. Klik om te vergroten... ps, op mijn profiel staat niet mijn goede leeftijd ik ben 47jaar nu en geen 33jaar"