Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij te snel afbouwen bij hoge gewenning is de kans op een epileptische aanval groot. Overleg altijd met een arts als je denkt dat je tot die groep behoort. Hoe langer je de middelen hebt gebruikt , hoe moeilijker het is...... Gebruikelijk is de specifieke benzo's te vervangen door enkel diazepam (valium), de dosering te verdelen over de dag en dan langzaam af te bouwen. Maar als je zwanger bent zou ik met spoed arts waarschuwen en hulp vragen of het op andere methode en sneller kan...... Heb zelf ondervonden dat afkicken van benzo's een hel is. Het heeft mij 4 jaar gekost in totaal. Jij hebt je kind om het voor te doen. Denk dat dat wel motiveert. Succes!"