Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben er van overtuigd dat je ontwenning gaat krijgen,vrij hevig mss, want 10 weken dagelijks clonazepam is toch al wel gewenning. Dus stop owv je gezondheid (epilepsie-aanval of gewoon terug rebound angsten) niet abrupt. Je hebt er nog ca 50 x 2 mg over. Begin alvast met die te breken ( ze hebben een dubbele breuklijn toch he??? ) En neem 10 percent minder, dus 2.50 mg ipv 3 mg. Pak een week twee halfjes en een kwartje per dag ( 2.50 mg) en dan 2 halfjes gedurende 1 week ( 2 mg), dan 1 halfje en kwartje ( 1.25 mg) een week en dan twee weken een halfje ( 1 mg), dan een kwartje 0.5 mg een week en dan om de dag kwartje en niks en dan stop. Heb niet berekend of je dan met 50 genoeg hebt, maar anders doe je er wat sneller over 1 week: 1,25 pilletje ( 2.50 mg) 1 week: 1 pilletje ( 2 mg) 1 week: halfje ( 1 mg) 1 week: kwartje ( 0.5 mg) 1 week: 3 kwartjes ( om de dag) dan kom je wel toe met 50 x 2 mg succres"
"softdrugs-sociaal aanvaarde drugs: Cannabis Nicotine Caffeine Alcohol harddrugs: cocaine (nasaal-basecoke) fenetylline (Captagon) amfetamine ( racemisch) dexamfetamine (nasaal) xtc-mdma (pilvorm) esketamine I.M. heroine (roken) meds: Analgetica: tramadol dihydrocodeine pethidine dextromoramide tilidine buprenorfine Benzodiazepines: flunitrazepam brotizolam alprazolam oxazepam Antipsychotica: quetiapine risperidon palliperidon Antidepressiva: fluoxetine venlafaxine escitalopram bupropion-wellbutrin"
"Heb er zelf weinig ervaring mee, weet alleen dat trazodon+alcohol heel suf maakt, trazodon op zich ook al. Ik zou zeggen, t is een nevenwerking, maar je neemt het al geruime tijd. misschien heb je last van restless legs syndroom, maar zou het vertellen tegen je arts van je wiebelende voeten. De dexamfetamine geeft dus energie en de trazodon doet je dan slapen??? Ik weet dat dexamfetamine dopamine afgeeft trazodon weet ik niet op welke receptoren het allemaal werkt, dacht oa serotonine"