#1
Hey beste medegebruikers,
Ik ben er spijtig genoeg weer in geslaagd om aan 100 stuks clonazepam (2mg) te geraken. Ik heb 2,5 maand dagelijks 3 mg (dus 1.5 tablet) geslikt. Ik deed dit vooral voor een sociale fobie die ik heb. Die fobie heb ik eigenlijk alleen last van op school (heel raar).
Mijn vraag is nu, heeft er iemand een goed afbouwschema voor mij? Ik denk dat ineens stoppen niet direct gaat lukken aangezien ik nog een 50tal stuks heb liggen (het is sterker als mij). Of zou ik direct cold turkey gaan? Zoja, hebben jullie tips om mij te helpen ontspannen? Ik dacht aan sport, eten, vitaminesupplementen, een warme douche. Alle tips zijn welkom.
2,5 maand klinkt weinig maar er zitten drukke tijden aan te komen en ik besef dat ik nu moet stoppen om grote problemen te vermijden. Maar ik weet niet of ik met de spanning ga kunnen omgaan en dus terug gewoon naar de pillen grijpen.
Groetjes, S.
Ik ben er spijtig genoeg weer in geslaagd om aan 100 stuks clonazepam (2mg) te geraken. Ik heb 2,5 maand dagelijks 3 mg (dus 1.5 tablet) geslikt. Ik deed dit vooral voor een sociale fobie die ik heb. Die fobie heb ik eigenlijk alleen last van op school (heel raar).
Mijn vraag is nu, heeft er iemand een goed afbouwschema voor mij? Ik denk dat ineens stoppen niet direct gaat lukken aangezien ik nog een 50tal stuks heb liggen (het is sterker als mij). Of zou ik direct cold turkey gaan? Zoja, hebben jullie tips om mij te helpen ontspannen? Ik dacht aan sport, eten, vitaminesupplementen, een warme douche. Alle tips zijn welkom.
2,5 maand klinkt weinig maar er zitten drukke tijden aan te komen en ik besef dat ik nu moet stoppen om grote problemen te vermijden. Maar ik weet niet of ik met de spanning ga kunnen omgaan en dus terug gewoon naar de pillen grijpen.
Groetjes, S.