Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wist niet zeker in welke cathegorie dit hoort. ik heb afgelopen weekend 200 patronen gekocht, vanaf zaterdag begon ik, en gisteravond maakte ik de laatste op.de laatste bleef echter ontzettend lang hangen, het leek alsof er geen einde aan kwam. Op dit moment (18 uur later) hoor ik nog steeds het geruis in mijn oren en heb ik nog steeds een trillerige tunnelvisie. Dit lijkt mij niet normaal, ik heb ook nergens iets kunnen vinden over zolang in het lachgas blijven hangen. Heeft iemand dit ook gehad? hoe lang duurde 't voordat t wegging? ik heb gelezen dat ik veel vitaminde b12 nodig heb dus heb zojuist 4 vitaminepilletjes van mijn moeder achterovergeslagen, vind 't wel goed geweest, ik blijf spacen. Wat is er aan de hand?"
"ja was een beetje dom mrja, 't is gewoon als je die fles naast je hebt staan je zit voor je pc/op msn of watdanook dan schiet je vanzelf de ene na de andere daar denk je niet eens bij na. iig het is grotendeels over heb t nog een klein beetje. ehm, verder was 't niet om t kwartier eentje het ging meer van om de minuut ene van 2 patronen , neem je d'r een stuk of 10 ff 20 minuten spacen, daarna wacht je weer een paar uur. maarja, 't was achteraf wat veel"
"Ik had niet verwacht dat je zo'n verrotte na-effecten met lachgas kon hebben van lachgas. Ik heb twee nachten, gefluit in mijn oren, trillerig beeld, ik kwam maar niet in slaap. Achteraf kan ik er wel om lachen, ik heb mijn lesje in ieder geval wel geleerd."