Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er zullen vast meer mensen zijn met het 4fmp te vaak nemen ik ben benieuwd of er klachten zijn voorgevallen bij mensen. Nou ik zit zelf best nieuw in het drugs nemen maar ben begonnen met 4fmp een anderhalf maand geleden en ik ben de eerste keeren heel lekker gegaan allemaal heel.goed en aardig verlopen ik heb een x een klein probleempje gehad dat ik.te weinig had gegeten en duizelig werd en geruis in me.oren voor 5.minuten maar verder nix bijzonders maar verder heb ik het ook nog is zeker in anderhalve.maand of 2.maande max zeker 7 keer gebruikt maar ik merk.geen klachten ervan ik weet dat ik er zowiezo een stop achter ga zette voor zeker 3 maanden want zo.kan je ook.mie leven lijkt mij het is te veel en ik.er geen klachten van merk.wil nie zegge dat die niet gaan komen. Maar ben benieuwd wat mensen erover te zegge en ervaringen hebbe en erover wille vertelle graag ook mensen die vaak gebruikt hebbe in korte periode"
"Haha ja thanks man zie nu pas je lijst van vitamines ik heb alleen 5htp gekocht om ff van me dip af te zijn gebruik het nu een week en een week geen drugs echt super voel ik mij weer eindelijk drugs is leuk maar met mate teveel maakt je hele levenstijl naar de klote ;( haha happy to be normal. Again"
"Hallo dat is wel.heftig ja ik gebruik het nu ook.veel te veel maar nu ik dit lees is dit niet echt waar ik op.zit te wachten ik heb het nu in 2 maanden tijd zeker 6 of 7 keer gebruikt maar heb nog geen klachten gehad echt maar bedankt voor je report ga ook.zeker een stop erin gooie van 3 maande voor dat ik het ga gebruiken weer"
"Sorry mensen voor me slordige grammatica haha maar het komt omdat ik geen zin heb om het te verbeteren en het via me tel doe die punt zit dicht bij de spatiebalk niet opgelet.. maar thanks voor de info"
"Hier een nieuwe versie van me verhaal vorige was slecht getypt. Ik wil graag met mensen praten die ook veel te vaak 4fmp nemen, en dan heb ik het over 4 a 5 keer per maand. Ik heb dat nu 2 maanden zo al dat ik het teveel neem vind ik, maar zijn er ook mensen die dit doen en er klachten van over hebben gehouden. Ik merk zelf helemaal nix aan mij lichaam of dat ik klachten/bijwerkingen heb. Ik heb alleen dat ik de volgende dag best wel moe ben en soms duizelig ben geweest maar dat komt door het slecht bijna niet eten. Maar ik zie op forums dat mensen epileptische aanvallen krijgen, of is dat per gebruiker gewoon anders want dat heb ik nooit in mij leven gehad. Misschien zijn er mensen die ook wat hebbe meegemaakt na veel gebruik en kunne jullie die delen in de reacties alvast bedankt groetjes."
"Jaa bedankt voor jullie reacties. Ja ik voel me nog steeds goed gaan en hard op een capsule van 150 mg vandaar denk ik dat ik nog neem ik neem geen hogere dosis zit gwn op het zelfde. Maar denk dat ik een nieuwe drugs gebruiker ben misschien vandaar??? Ja en ja moet toch wel keer stoppe begrijp ik wel maar het is wel echt een fijn middel haha"
"Jaa ik snap het wel weet dat er veel gevolgen aan vast zitten maar wou er gewoon over praten met mensen die er ook mee te maken hebben maar bedankt voor het delen van je verhaal ik ga ook veel minder zowiezo gebruiken nu alvast maar een keer in 6 weken zowiezo"