Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4fmp te vaak nemen klachten??.....

4fmp te vaak nemen klachten??.....

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
alwaysgohardLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er zullen vast meer mensen zijn met het 4fmp te vaak nemen ik ben benieuwd of er klachten zijn voorgevallen bij mensen. Nou ik zit zelf best nieuw in het drugs nemen maar ben begonnen met 4fmp een anderhalf maand geleden en ik ben de eerste keeren heel lekker gegaan allemaal heel.goed en aardig verlopen ik heb een x een klein probleempje gehad dat ik.te weinig had gegeten en duizelig werd en geruis in me.oren voor 5.minuten maar verder nix bijzonders maar verder heb ik het ook nog is zeker in anderhalve.maand of 2.maande max zeker 7 keer gebruikt maar ik merk.geen klachten ervan ik weet dat ik er zowiezo een stop achter ga zette voor zeker 3 maanden want zo.kan je ook.mie leven lijkt mij het is te veel en ik.er geen klachten van merk.wil nie zegge dat die niet gaan komen. Maar ben benieuwd wat mensen erover te zegge en ervaringen hebbe en erover wille vertelle graag ook mensen die vaak gebruikt hebbe in korte periode
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb wel klachten over je schrijfstijl. Goed dat je punten hebt gebruikt in je tekst, nu nog even werken aan de plaatsing. Je vraag hoeven we niet meer te beantwoorden, dat heb je zelf namelijk al gedaan.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou een lange tijd niks nemen als ik jouw was. Dat is het beste wat je kan doen. Hoe komt het dat je zoveel schrijffouten hebt, is het omdat je te lui bent om te schrijven of door de drug? Want drugs beïnvloed je schrijven.
a
alwaysgohardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sorry mensen voor me slordige grammatica haha maar het komt omdat ik geen zin heb om het te verbeteren en het via me tel doe die punt zit dicht bij de spatiebalk niet opgelet.. maar thanks voor de info
a
alwaysgohardLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier een nieuwe versie van me verhaal vorige was slecht getypt. Ik wil graag met mensen praten die ook veel te vaak 4fmp nemen, en dan heb ik het over 4 a 5 keer per maand. Ik heb dat nu 2 maanden zo al dat ik het teveel neem vind ik, maar zijn er ook mensen die dit doen en er klachten van over hebben gehouden. Ik merk zelf helemaal nix aan mij lichaam of dat ik klachten/bijwerkingen heb. Ik heb alleen dat ik de volgende dag best wel moe ben en soms duizelig ben geweest maar dat komt door het slecht bijna niet eten. Maar ik zie op forums dat mensen epileptische aanvallen krijgen, of is dat per gebruiker gewoon anders want dat heb ik nooit in mij leven gehad. Misschien zijn er mensen die ook wat hebbe meegemaakt na veel gebruik en kunne jullie die delen in de reacties alvast bedankt groetjes.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou als ik jou was niet zo vaak nemen. Het verbruikt een stofje (serotonine) welke belangrijk is voor aardig wat zaken in je lichaam. Als je zo vaak 4-FA neemt, dan zal je steeds een hogere dosis moeten nemen, waardoor het stofje nog meer op gaat, waardoor de dosis nog hoger moet worden, etc. Ook lijkt mij dat de lol er snel vanaf is als je het zo vaak gebruikt. Hoezo wacht je niet gewoon 2 maanden tussen elk gebruik?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
De schade hoef je nu nog niet te merken. Net als met MDMA kun je de hersenschade pas over jaren gaan merken. Dan is t te laat... Dus idd beter als je heel lang even niks neemt dat op je serotonine werkt. Een half jaar minimaal adviseer ik..
a
alwaysgohardLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jaa bedankt voor jullie reacties. Ja ik voel me nog steeds goed gaan en hard op een capsule van 150 mg vandaar denk ik dat ik nog neem ik neem geen hogere dosis zit gwn op het zelfde. Maar denk dat ik een nieuwe drugs gebruiker ben misschien vandaar??? Ja en ja moet toch wel keer stoppe begrijp ik wel maar het is wel echt een fijn middel haha :wave:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alwaysgohard: ik begrijp echt niet wat je nou wil horen of lezen. je bent een beginner zeg je maar beginners kunnen toch ook gewoon lezen en op internet kijken wat wel en niet verstandig is? Je weet nu dat het echt heel erg slecht is wat je nu doet. Dat jij nu niks merkt zegt niks. Dat komt echt zeker als je zo door gaat. Misschien pas over jaren maar dat merk je dan wel. Ik ken iemand die drugs erg misbruikt heeft lang geleden en die gaat nu echt niet lekker hoor. Dagelijks dik depressief en vergeet zelfs of tie al gescheten heeft die dag... En dat gaat nooit meer over. Maar het is jou lijf en leden. Je kent het advies en dan is het aan jou of je er iets mee doet.
a
alwaysgohardLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jaa ik snap het wel weet dat er veel gevolgen aan vast zitten maar wou er gewoon over praten met mensen die er ook mee te maken hebben maar bedankt voor het delen van je verhaal ik ga ook veel minder zowiezo gebruiken nu alvast maar een keer in 6 weken zowiezo
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat lijkt me een verstandig idee. Als je het wekelijks gebruikt kan ik je garanderen dat je er last van krijgt en misschien wel blijvende gevolgen aan overhoudt. Dat geldt overigens ook voor XTC, Speed en vele andere middelen.

Houdt het leuk voor jezelf en doe het niet te vaak, anders krijg je er later spijt van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."