Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hmmm... met valentijnsdag is ook awakenings, is ook heel romantisch"
"Drientje zei: Sex en drugs is ulitiem genot!!! LSD schijnt heel bijzonder te zijn... Nu nog een geschikte kandidaat!!! Klik om te vergroten... en wat zijn de eisen? OT: voor sex is een of andere vorm van liefde nodig, voor mij in ieder geval, maar dan zou je jezelf eerst moeten afvragen wat liefde voor jou betekend"
"*begint met kaalscheren en nadenken over waar zichzelf te piercen* kut, kan ook nog niet poi-en"
"het was ook maar een geintje en als je jezelf niet bent werkt een relatie toch niet, een relatie is gebaseerd op vertrouwen, en als je elkaar niet genoeg vertrouwd om te laten zien wie je echt bent kun je er mss ook beter niet aan beginnen."
"ik heb em gevonden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcissus_(mythologie) mocht ie dat niet doen, zoeken op Narcissus helpt"
"mocridhe zei: Helemaal nuchter, ik was toen nog helemaal niet met drank en drugs bezig Enn ach, tegenvallen deed het niet, was eigenlijk wel fijn, maar nu is het vele malen fijner. Klik om te vergroten..."
"Santa Maria zei: azgaza zei: Flugeltje zei: Ik heb het wel over echte vriendschap tss vrouw en man.... Draait altijd uit op verliefdheid. Een wetenschappelijke bron zal ik posten als ik hem vind. (en ja, die bron bestaat) Klik om te vergroten... Als die persoon walgelijk en onaantrekkelijk is maar ontzettend aardig met veel inzichten blifjt het een vriendschap en niet meer dan dat. Klik om te vergroten... Hoeft zeker niet,,, is mijn mening... ik heb een paar hele goede vriendschappen met jongens die niet walgelijk en onaantrekkelijk zijn, maar die sowieso niet op verliefdheid uitdraaien. Dus ik vind dat een vriendschappen tussen jongens en meisjes zeker kunnen en dat kunnen ook hele sterke zijn. Klik om te vergroten... ik denk zelfs dat hoe dieper de vriendschap gaat, hoe minder makkelijk het uitdraait op verliefdheid, gewoon omdat je op een hele andere manier naar zo'n iemand kijkt. ik heb zat vriendinnen waar ik gewoon nooit verliefd op zou kunnen worden, gewoon omdat dat raar zou voelen, de relatie is dan eerder te vergelijken met broer en zus, dan als vriend en vriendin(zo geld het voor mij in ieder geval)"
"flinke hoeveelheden thc en nicotine, en ook nog matige hoeveelheden alcohol en caffeïne"
"hele dun, maar dik geladen hasjjointje"
"aliblabla zei: hele dun, maar dik geladen hasjjointje Klik om te vergroten... net op, en twijfel of ik een nieuwe ga draaien.. wss wel"