Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"drugshonden in Flanders Expo nog NOOIT meegemaakt Heb al heel wat I LOVE TECHNO'S achter de rug en vorig jaar BASSLEADER ook. Aan Flanders expo aan de inkom geen honden,heb daar in al die jaren zelfs geen kat bespeurd dus ook zeker geen hond. Ze pikken aan de inkom gewoon wat mensen uit voor een minimale fouillage,effe wat strelen en doorlopen. Alleen opgepast als je met de trein komt als je afstapt aan het station sint-pieters te gent,daar staan ze wel met honden daar moet iedereen tegen de muur gaan staan en loopt de hond voorbij de rij mensen die tegen de muur staan. TIP: Stap 1 station vroeger af,neem de bus,taxi,tram tot aan Flanders Expo dus ook geen controle. Word weer beste belgisch feestje van het jaar,compleet uit men dak haha."