Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen Dag iedereen, Mijn naam is Alexander, ik studeer criminologie in Gent en momenteel schrijf ik mijn eindscriptie over psychedelica. Voorlopig ben ik bezig met een literatuuronderzoek over de psychedelische ban, het cognitief vermogen van psychedelica en het therapeutische potentieel van psychedelica. Daarnaast wijd ik ook een hoofdstuk aan micro-dosing en de mogelijkheden voor de toekomst Indien geïnteresseerd, deze zondag vindt er een lezing over microdosing plaats in Amsterdam, ik zelf zal op de lezing aanwezig zijn en blijf in Amsterdam tot en met woensdag 29/03. de evenementpagina: https://www.facebook.com/events/277575662675742/ Mensen die ervaring hebben met micro-dosing en die interesse hebben om over hun ervaringen met mij te spreken zijn zeer welkom! Gegevens uit deze gesprekken zullen in mijn thesis worden verwerkt als "mondelinge mededeling" en kunnen als de persoon dit wenst ook anoniem worden verwerkt. Heeft u tijd tussen zondag 26/03 en woensdag 29/03 en wil u over uw ervaringen met microdosing praten, twijfel dan niet om mij te contacteren. Ook voor meer info over mijn thesis mag u mij zeker contacteren! Alexander"
"Dag iedereen, Ik gebruik reeds 1,5jaar laten we zeggen om de maand/maand half xtc (iedere keer een halve pil, wel sterke pillen). De laatste keer was op een feestje twee weken geleden en toen is het fout gelopen, ik kreeg het ontzettend warm en heb toen colas gedronken en mij effen buiten gaan zetten, na 45min is het overgegaan en kon ik verder feetsen. Thuisgekomen van het feest onmogelijk om te slapen, oorsuizen, warmteaanvallen noem maar op. Ik ben dan naar de spoed geweest ze hebben mij iets iets van benzo's gegeven en zo ben ik rustig in slaap gedompeld. Ik heb Dan de vier dagen hieropvolgend met benzo's gerust. De volgende twee weken kan ik als volgt beschrijven: ik voel mij soms gelijk een robot, geen negatieve emoties maar geen emoties, moeite om echt diep na te denken, vaag, zwevend over de wereld, moeite met kortermijngeheugen en vooral problemen met warmte en koude: ik voel alles extremer, het is alsof ik al de luchtstromingen heel erg voel: bv lucht van een haardroger is zoveel extremer dat ik dit voel. Dit heeft er voor gezorgd dat ik al een paar paniekaanvallen heb gehad: eentje in de bib door extreme warmtegevoel, eentje in een volle bus en eentje nadat ik buiten was gwst opeens extreem koud kreeg en mijn temperatuur checkte en ER stond 34 graden, maar ik had blijkbaar een slechte thermometer. Ik Ben reeds drie keer gechekt door dokter, longen ok, Hart ok, geen koorts, bloeddruk normaal. We zijn nu 18 dagen na mijn avondje uit, ik heb beslist om mij gewoon de komende 5 dagen lam te leggen in bed en te rusten en hopelijk gaat het over. Heeft iemand dit al een keer gehad? Iemand nog tips? Bedankt"
"Ik vraag me af of het gewoon niet een tekort aan vitamine b12 kan zijn, ik hoop echt dat ik niet in een soort van psychose ben terechtgekomen. Sinds vandaag heb ik ook oorsuizen. Alexander"