Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLangetermijn xtc twee weken

Langetermijn xtc twee weken

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
aldcmenenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag iedereen,

Ik gebruik reeds 1,5jaar laten we zeggen om de maand/maand half xtc (iedere keer een halve pil, wel sterke pillen). De laatste keer was op een feestje twee weken geleden en toen is het fout gelopen, ik kreeg het ontzettend warm en heb toen colas gedronken en mij effen buiten gaan zetten, na 45min is het overgegaan en kon ik verder feetsen. Thuisgekomen van het feest onmogelijk om te slapen, oorsuizen, warmteaanvallen noem maar op. Ik ben dan naar de spoed geweest ze hebben mij iets iets van benzo's gegeven en zo ben ik rustig in slaap gedompeld. Ik heb Dan de vier dagen hieropvolgend met benzo's gerust.

De volgende twee weken kan ik als volgt beschrijven: ik voel mij soms gelijk een robot, geen negatieve emoties maar geen emoties, moeite om echt diep na te denken, vaag, zwevend over de wereld, moeite met kortermijngeheugen en vooral problemen met warmte en koude: ik voel alles extremer, het is alsof ik al de luchtstromingen heel erg voel: bv lucht van een haardroger is zoveel extremer dat ik dit voel. Dit heeft er voor gezorgd dat ik al een paar paniekaanvallen heb gehad: eentje in de bib door extreme warmtegevoel, eentje in een volle bus en eentje nadat ik buiten was gwst opeens extreem koud kreeg en mijn temperatuur checkte en ER stond 34 graden, maar ik had blijkbaar een slechte thermometer.

Ik Ben reeds drie keer gechekt door dokter, longen ok, Hart ok, geen koorts, bloeddruk normaal.

We zijn nu 18 dagen na mijn avondje uit, ik heb beslist om mij gewoon de komende 5 dagen lam te leggen in bed en te rusten en hopelijk gaat het over.

Heeft iemand dit al een keer gehad?
Iemand nog tips?

Bedankt
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, hiero en nog veel erger.

Ik moet weg, zal er later op terugkomen.
a
aldcmenenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vraag me af of het gewoon niet een tekort aan vitamine b12 kan zijn, ik hoop echt dat ik niet in een soort van psychose ben terechtgekomen. Sinds vandaag heb ik ook oorsuizen.

Alexander
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt het gewoon te snel achter elkaar gedaan en nu moet je daar even van herstellen.

Je serotoninehuishouding is behoorlijk in de war, je lichaam schiet in een soort 'modus' waardoor je de dingen anders ervaart (ben de naam even kwijt) en er zit ook een flink stuk angst bij natuurlijk.

Probeer zo veel mogelijk te ontspannen (kan best lastig zijn nu, ik weet het), en gun jezelf de tijd om te herstellen en raak niet in paniek omdat je dit nu hebt of dat het niet meteen over gaat. Hoe minder stress, hoe sneller je weer de oude wordt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je moet snel kappen met xtc, dit is typisch wat er vaak gebeurd met mensen die tevaak en teveel xtc slikken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."