Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Ik heb 2 nieuws gevonden... 1 Code: MIDDELBURG - Het voorarrest van de 36-jarige eigenaar van coffeeshop Miami in de Westkolkstraat in Terneuzen is met twee weken verlengd. Dat maakte het Openbaar Ministerie gistermiddag bekend. De exploitant werd dinsdag opgepakt in verband met de inval van politie en justitie, twee weken geleden. Bij die inval werden de 36-jarige bedrijfsleider en een 34-jarige man, die via de achterdeur het pand wilde verlaten, al aangehouden. In de woning van de bedrijfsleider en in die van de andere verdachte werden tientallen kilo's softdrugs aangetroffen. De shop zelf bleek zich aan de regels te houden; er was niet meer dan de toegestane voorraad (500 gram) in huis. Miami sloot vervolgens de deuren. Volgens een woordvoerder is de heropening afhankelijk van de beschikbare handelsvoorraad. Wanneer de deuren opengaan, was gisteren nog onduidelijk. Langer dan een week vergt het vermoedelijk niet 2 Code: Burgemeester Terneuzen wil legale coffeeshop terug Het Zeeuws-Vlaamse stadje Terneuzen wil een nieuwe coffeeshop, als het bestaande Miami niet snel weer hasj gaat verkopen. Dat meldt de Nederlandse krant Trouw. Volgens burgemeester Jan Lonink neemt de illegale drugshandel in de stad toe. Daarom wil hij dat softdrugsgebruikers snel weer legaal hun waar kunnen kopen. Justitie ondernam actie tegen coffeeshop Miami na de vondst van tientallen kilo's drugs die volgens de politie bestemd waren voor Miami. De burgemeester wil dat coffeeshops kleine hoeveelheden verkopen. Als het aanbod minder wordt, blijven drugstoeristen volgens hem vanzelf weg. (anp/ka) Dus open of niet? ZI09 heb je proberen?"
"==> http://netwerk.tv/uitzending/2008-11-10/verbod-op-coffeeshops-leidt-tot-illegale-drugshandel ......................."
"Ik heb gehoord dat checkpoint morgen zal open? waar of niet? Alvast bedankt"
"bedankt voor het info"
"Ben je zeker dat het dicht is? Ik ben ook in een franstalige forum, somige ging naar checkpoint op 20 january en het was inderdaad niet open, maar ze zijn nog op 23 januari gegaan en ze zeggen dat het open is?"
"dikke merci"
"Ik ben naar Terneuze gegaan...het is niet open"
"Hello, Ten eerstste, sorry als mijn nederlands niet perfekt is, maar ik ben franstalig Voor de Miami, Het is waar dat de mensen waren niet altijd zeer vriendelijk, maar soms..er was goeie wiet..niet altijd Iemand weet als de miami nog dicht is? Moet ik naar goes gaan nu of denk je dat de miami zal later open?"
"Oki, dus, nog dicht.. misschien zal ik goes proberen..maar het is nog verder, en ik denk dat we 2 keer 4.60€ moeten betalen..voor een tunnel denk ik? meer km + meer diesel + tunnel + wiet.. een beetje duur voor 5gr...maar ja, ik zal zeker naar goes rijden... om te proberen Als je nieuwe informaties over de miami hebben, laat me het weten MERCCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Tot Laterrrrrrrrr"