Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Raver zei: Sick hoe je na 11 weken 24/7 gebruik alleen jeuk beschrijft als ontwenningsverschijnsel? Geluk heb je denk. GHB ontwenningsverschijnselen onstaan na zo'n 1 a 8 uur. Afhankelijk van de mate van gebruik. Sinds zaterdag geen GHB meer op zeg je. Dan hoef je hoogstwaarschijnlijk je nu geen zorgen te maken over enige afkickverschijnselen. Klik om te vergroten... Ik weet het vind het ook heel erg vreemd! Ben 2x naar kliniek geweest en zo'n 4x zelf afgebouwd en toen zat ik rond de 4.5 a 5ml per 2 uur. Ook regelmatig cold turkey na 7 dagen 24/7 en toen ging ik regelrecht door een hel. Heeel appart dit he? Had nu juist de meest verschrikkelijke afkick verwacht"
"Raver zei: Sick hoe je na 11 weken 24/7 gebruik alleen jeuk beschrijft als ontwenningsverschijnsel? Geluk heb je denk. GHB ontwenningsverschijnselen onstaan na zo'n 1 a 8 uur. Afhankelijk van de mate van gebruik. Sinds zaterdag geen GHB meer op zeg je. Dan hoef je hoogstwaarschijnlijk je nu geen zorgen te maken over enige afkickverschijnselen. Klik om te vergroten... En zeker raar want ik deed 7ml per 1.5 uur...."
"Spyro zei: Bizar. Als je na de eerste 24 u geen ontwenning hebt, dan zit je zeker safe! Wat bizar joh. Ik merkte altijd meteen na een uur alweer afkick… Maar wees er maar blij mee! Klik om te vergroten... Ja ik had dat normaal gesproken ook! Sta er echt versteld van! Enkel die jeuk is toch niet zo fijn hoor! 😒. Had het eerst ook de hele dag koud maar dat is ook zo goed als over. Enkel het in slaap vallen is nogal lastig helaas. Toch vind ik het echt heel vreemd omdat ik al meerdere keren verslaafd ben geweest de afgelopen 2/3 jaar. En deze keer was echt by far mijn dieptepunt. 7ml per 1.5 uur soms zat er nog korter tussen."
"Ik wil graag vandaag starten met het af bouwen van ghb. Ik zal starten met afbouwen vanaf 5ml. Kan het kwaad om 3x per dag 5mg diazepam hier bij te gebruiken hoor het graag! Groetjesss"
"dupont zei: Ja dat kan kwaad. Benzo’s zijn erg verslavend. Je krijgt er een verslaving / probleem bij. Ben je al bij jouw huisarts geweest? GHB afbouw moet je eigenlijk niet op eigen houtje doen. Klik om te vergroten... Klopt mee eens dat het niet op eigen houtje moet! Heb 1 keer in kliniek en meerdere keren zelf gedaan. Ben niet in de mogelijkheid om dit keer naar een kliniek te gaan. Zoals ik al zei heb het al meerdere keren zelf gedaan enkel nog nooit met diazepam erbij gedaan! Ben nu begonnen met afbouwen vanaf 5ml en doe iedere 24 uur er 0.5 vanaf. En 3x 5mg diazepam erbij. Na mijn afbouw stop ik ook met diazepam. Ik geloof niet dat ik in zo een korte tijd verslaafd zal raken aan diazepam"
"Neo-Shulginist zei: Eens met @dupont Maar met de toevoeging dat het gevaarlijk kan zijn om GHB met diazepam te combineren. Je loopt risico op een ademhalingsstop en een hartstilstand. Vaak worden mensen die stoppen met GHB wel overgezet op andere GABA-agonisten met een langere werkingsduur. Maar welk middel gekozen wordt, welke dosis en hoe snel de afbouw gaat, dat is allemaal maatwerk. Doe dat liever niet zelf en schakel verslavingszorg in. Gewoon even naar de huisarts, vertellen wat je probleem is, en je dan laten helpen. De hulp wordt vergoed, je krijgt er gratis drugs bij én ook nog aanvullende therapie die je helpt met de oorzaak van de verslaving. Wat wil je nog meer? Klik om te vergroten... Klopt mee eens dat het niet op eigen houtje moet! Heb 1 keer in kliniek en meerdere keren zelf gedaan. Ben niet in de mogelijkheid om dit keer naar een kliniek te gaan. Zoals ik al zei heb het al meerdere keren zelf gedaan enkel nog nooit met diazepam erbij gedaan! Ben nu begonnen met afbouwen vanaf 5ml en doe iedere 24 uur er 0.5 vanaf. En 3x 5mg diazepam erbij. Na mijn afbouw stop ik ook met diazepam. Ik geloof niet dat ik in zo een korte tijd verslaafd zal raken aan diazepam"
"Raver zei: Mijn advies zou zijn. Als je toch zelf gaat afbouwen om de dosering strikt elke 2 uur te nemen. 24/7. Wekker zetten snachts. Elke dag een halve ml eraf is ongeveer wat is omgerekend in de kliniek ook doen. Heb dat een keer berekend met de gemiddelde sterkte aan ghb op straat verkrijgbaar. Gebruik de diazepam niet standaard maar zo nodig. Zo voorkom je misschien een verslaving. Halfwaardetijd van Diazepam is alleen zó lang dat het nog in je bloed zit als je de volgende nodig zou hebben. Dus alleen als je het écht nodig denkt te hebben. Het kan de ontwenning wel echt verzachten tijdens het afbouwen. Maar ja, Misschien had ik dit beter aan het begin kunnen zetten. Zelfstandig afbouwen van GHB is risicovol. Ik zou eerst naar een arts stappen met dit probleem. Sterkte kerel! Ik heb er ook in gezeten. Stabiliteit in je doseringen is écht het aller belangrijkste om te functioneren op GHB en succesvol te kunnen afbouwen. Als je 1 keer te lang doorslaapt en je wordt in ontwenning wakker moet je alweer meer G pakken om die ontwenning weg te krijgen. Dan ben je weer terug bij af snapje! Kan altijd PM sturen. Ik heb 5 keer in de kliniek gezeten voor GHB verslaving en benzo verslaving. Klik om te vergroten... Ik weet wel wat ik doe. Hen ook 1 keer kliniek gezeten en aantal keer zelf afgekickt. Enkel niet met diazepam vandaar de vraag."
"FredKroket zei: Wat is je vraag dan? Klik om te vergroten... Of het gevaarlijk is om af te kicken icm diazepam. En dan gevaarlijk in de zin van lichamelijk. Dat die 2 middelen echt totaal niet samen gaan ofzo. Maar had @Spyro al bericht gedaan en die zei dat dit totaal geen probleem was. En die kan het weten haha"
"Neo-Shulginist zei: Je kan ook thuis verslavingszorg krijgen terwijl je werkt. Anders zou de behandeling voor sommige mensen schadelijker zijn dan de verslaving; bijvoorbeeld als je ontslagen zou worden op het moment dat je 6 weken niet kan werken vanwege de behandeling. Klik om te vergroten... Ik denk dat het me zelf wel lukt. Is me meerdere keren gelukt."
"Afgelopen zaterdag zat ik nog op 3ml helaas kon mijn dealer niet meer aan G komen. Ben toen cold turkey gedaan... (laatste dosis zaterdag nacht 04:00. Toen 2 maal daags 5mg diazepam en amper afkick verschijnselen. Nu enkel nog last van die kut jeuk overal. Verwacht geen verdere afkickverschijnselen meer.? Hoe denken jullie hier over? @lisanne @GABA-B Bonanza @Spyro Ow en @lisanne ik zat er 2.5maand 24/7 aan en deed 7ml per 1.5 uur. 2 weken eerder ook al poging gedaan met stoppen dat was mislukt toen ik op 1.5ml zat. Maar nu dus 2 dagen clean enkel nog die kut jeuk overal."