Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FredKroket zei: Wat is je vraag dan? Klik om te vergroten... Of het gevaarlijk is om af te kicken icm diazepam. En dan gevaarlijk in de zin van lichamelijk. Dat die 2 middelen echt totaal niet samen gaan ofzo. Maar had @Spyro al bericht gedaan en die zei dat dit totaal geen probleem was. En die kan het weten haha"
"Neo-Shulginist zei: Je kan ook thuis verslavingszorg krijgen terwijl je werkt. Anders zou de behandeling voor sommige mensen schadelijker zijn dan de verslaving; bijvoorbeeld als je ontslagen zou worden op het moment dat je 6 weken niet kan werken vanwege de behandeling. Klik om te vergroten... Ik denk dat het me zelf wel lukt. Is me meerdere keren gelukt."
"Afgelopen zaterdag zat ik nog op 3ml helaas kon mijn dealer niet meer aan G komen. Ben toen cold turkey gedaan... (laatste dosis zaterdag nacht 04:00. Toen 2 maal daags 5mg diazepam en amper afkick verschijnselen. Nu enkel nog last van die kut jeuk overal. Verwacht geen verdere afkickverschijnselen meer.? Hoe denken jullie hier over? @lisanne @GABA-B Bonanza @Spyro Ow en @lisanne ik zat er 2.5maand 24/7 aan en deed 7ml per 1.5 uur. 2 weken eerder ook al poging gedaan met stoppen dat was mislukt toen ik op 1.5ml zat. Maar nu dus 2 dagen clean enkel nog die kut jeuk overal."
"GABA-B Bonanza zei: Het hangt er puur vanaf hoelang je al 24/7 ah gebruiken was Klik om te vergroten... Zo'n 11 weken. Maar heb al sinds zaterdag nacht niets meer gebruikt. En geen last van afkick verschijnselen. Alleen die irritante jeuk. Ben 2 weken geleden al begonnen met afkicken toen van 7ml naar 1.5 toen weer de fout in gegaan. Daarna vanaf 5ml tot 3ml maar toen was de G bij de dealer op. Toen 2x 5mg diazepam (zondag) en vanochtend om 8 uur weer 1 diazepam van 5mg. Geen hartkloppingen trillende handen etcetera. Enkel die irritante jeuk onder mijn huid. Denk niet dat de afkickverschijnselen erger zullen gaan worden."
"GABA-B Bonanza zei: Het hangt er puur vanaf hoelang je al 24/7 ah gebruiken was Klik om te vergroten... Nou zo'n 12 weken. Ben 2 weken geleden begonnen met afbouwen van 7ml tot 1.5ml dit is mislukt. Daarna 3 dagen rond de 4 a 5ml om de 2 uur gebruikt. Toen weer begonnen met mijn afbouw. Tot 3ml toen was mijn G op en kon mijn dealer er ook tijdelijk niet meer aankomen helaas. Dus was ik genoodzaakt cold turkey te gaan met diazepam. Laatste dosis ghb (3ml) was zaterdag nacht toen zondag ochtend pammetje van 5mg gepakt en savonds voor het slapen weer. Geen afkick ervaren enkel jeuk onder mijn huid. Geen trillende handen of hoge hartslag. Vanochtend 1 pammetje van 5mg genomen en nog steeds geen afkick op die irritante jeuk na. En heb het redelijk koud thats all! Ik ben meerdere keren afgekickt. Vaak afgebouwd maar af en toe ook cold turkey en die keren dat ik cold turkey deed was maar na 1 week 24/7 gebruik. Maar toen ging ik dus echt door een regelrechte hel. Terwijl het nu echt alles mee valt. Moet wel zeggen dat ik nu voor het eerst afkick met diazepam er bij"
"Raver zei: Sick hoe je na 11 weken 24/7 gebruik alleen jeuk beschrijft als ontwenningsverschijnsel? Geluk heb je denk. GHB ontwenningsverschijnselen onstaan na zo'n 1 a 8 uur. Afhankelijk van de mate van gebruik. Sinds zaterdag geen GHB meer op zeg je. Dan hoef je hoogstwaarschijnlijk je nu geen zorgen te maken over enige afkickverschijnselen. Klik om te vergroten... Ik weet het vind het ook heel erg vreemd! Ben 2x naar kliniek geweest en zo'n 4x zelf afgebouwd en toen zat ik rond de 4.5 a 5ml per 2 uur. Ook regelmatig cold turkey na 7 dagen 24/7 en toen ging ik regelrecht door een hel. Heeel appart dit he? Had nu juist de meest verschrikkelijke afkick verwacht"
"Raver zei: Sick hoe je na 11 weken 24/7 gebruik alleen jeuk beschrijft als ontwenningsverschijnsel? Geluk heb je denk. GHB ontwenningsverschijnselen onstaan na zo'n 1 a 8 uur. Afhankelijk van de mate van gebruik. Sinds zaterdag geen GHB meer op zeg je. Dan hoef je hoogstwaarschijnlijk je nu geen zorgen te maken over enige afkickverschijnselen. Klik om te vergroten... En zeker raar want ik deed 7ml per 1.5 uur...."
"Spyro zei: Bizar. Als je na de eerste 24 u geen ontwenning hebt, dan zit je zeker safe! Wat bizar joh. Ik merkte altijd meteen na een uur alweer afkick… Maar wees er maar blij mee! Klik om te vergroten... Ja ik had dat normaal gesproken ook! Sta er echt versteld van! Enkel die jeuk is toch niet zo fijn hoor! 😒. Had het eerst ook de hele dag koud maar dat is ook zo goed als over. Enkel het in slaap vallen is nogal lastig helaas. Toch vind ik het echt heel vreemd omdat ik al meerdere keren verslaafd ben geweest de afgelopen 2/3 jaar. En deze keer was echt by far mijn dieptepunt. 7ml per 1.5 uur soms zat er nog korter tussen."
"Ik wil graag vandaag starten met het af bouwen van ghb. Ik zal starten met afbouwen vanaf 5ml. Kan het kwaad om 3x per dag 5mg diazepam hier bij te gebruiken hoor het graag! Groetjesss"
"dupont zei: Ja dat kan kwaad. Benzo’s zijn erg verslavend. Je krijgt er een verslaving / probleem bij. Ben je al bij jouw huisarts geweest? GHB afbouw moet je eigenlijk niet op eigen houtje doen. Klik om te vergroten... Klopt mee eens dat het niet op eigen houtje moet! Heb 1 keer in kliniek en meerdere keren zelf gedaan. Ben niet in de mogelijkheid om dit keer naar een kliniek te gaan. Zoals ik al zei heb het al meerdere keren zelf gedaan enkel nog nooit met diazepam erbij gedaan! Ben nu begonnen met afbouwen vanaf 5ml en doe iedere 24 uur er 0.5 vanaf. En 3x 5mg diazepam erbij. Na mijn afbouw stop ik ook met diazepam. Ik geloof niet dat ik in zo een korte tijd verslaafd zal raken aan diazepam"