Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd en titinius (oorsuize)

lsd en titinius (oorsuize)

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
acidloveLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb al een tijdje oorsuizen in mijn rechteroor nu na een half jaar zouw ik nog eens een tripje willen doen ? is dit verstandig
zijn er meer mensen die er last van hebben ?

grtz :wave:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bedoelt Tinnitus? Heh, daar heb ik helaas last van, niet zo heel intens, maar ik heb standaard wat geruis en een zachte piep. Op de gemiddelde dagen stoor ik me er niet zo aan, als ik mentaal moe ben is het toch wat moeilijker om er niet op te letten en me er niet aan te storen.

Met LSD heb ik er tot nu toe geen negatieve effecten van ondervonden. Ik neem aan dat het ook afhankelijk is van hoe je zelf met je tinnitus omgaat/ertegenover staat.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier wou ik ook eens een topic over maken. Nu, ik heb dit ook in welke mate weet ik niet, maar als ik in m'n bed lig is het wel serieus aanwezig, nu, als ik typ, hoor ik het niet... De kunst is om er niet aan te denken & te negeren en dan heb je er ook geen last van. Ik heb het aan beide oren en als ik LSD doe, en ik denk er dan 1 keer aan heb ik het zitten voor de hele avond, vergeet niet dat LSD je zintuigen versterkt... wat je hoort hoor je dus dubbel zo hard. Zo is het ook met mijn suizingen... Als ik eraan denk gaat het wel ongelofelijk luid :( Maar het is absoluut geen stoorzender om bvb bad te gaan dat niet. Het is gewoon echt irritant. Vaak gaat dit bij mij ook gepaard met het 'klakken' van mn oren alsof je door een tunnel gaat... Dus denk erom, negeer het, denk er niet aan, doe wat leuke dingen en je zult er geen last van hebben :wave: of ga naar een feestje waar de muziek luider staat dan je pieptoon:P
a
acidloveLid
01-01-2024, 00:00
#4
okej dankje voor de reacties :stoned:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#5
En laat dan als je LSD hebt gedaan even weten hoe je zelf tijdens de trip het tegen kwam, interessant om meer ervaringen ermee te lezen. Ook voor anderen die het zich nog afvragen :)
a
acidloveLid
01-01-2024, 00:00
#6
is goed morgen pak ik 4 beertjes :grin:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beetje jammer dat er dan vervolgens niks meer wordt gepost, iemand anders dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."