#1
heb al een tijdje oorsuizen in mijn rechteroor nu na een half jaar zouw ik nog eens een tripje willen doen ? is dit verstandig
zijn er meer mensen die er last van hebben ?
grtz
zijn er meer mensen die er last van hebben ?
grtz


of ga naar een feestje waar de muziek luider staat dan je pieptoon:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."